Svaka žena koja je ikada morala da nosi grudnjak za trudnice zna da odabir odeće tokom i neposredno posle trudnoće prečesto zahteva kompromis sa ličnim stilom, a kada je reč o treningu, ovaj kompromis često prevazilazi estetiku i kvalitet.
Penzionisana britanska atletska zvezda Peri Edvards zna bolje od bilo koga drugog koliko efikasna odeća za vežbanje može biti. „Kada sam se takmičila, izgledala sam dobro, osećala sam se dobro, dobro sam nastupala“, kaže ona. „Osećate se samopouzdanije kada znate da vam odeća odgovara i izgledate dobro u njoj.“ I na sreću, uspela je da ovu filozofiju predstavi kao lice Nike (M), nove kolekcije sportske odeće dizajnirane uzimajući u obzir sve aspekte trudnoće, od ekstremnih promena tela do dojenja.
Stvaranje Nike (M) bila je prava strast za mali, uglavnom ženski tim koji stoji iza njega. „Otkrili smo da žene već biraju Nike tokom trudnoće jer brend pruža performanse koje su im potrebne tokom vežbanja“, rekla je Karmen Zolman, viši direktor dizajna brenda Nike. „Dakle, zaista smo želeli da slušamo i učimo iz uvida i u potpunosti iskoristimo naš sportski naučni tim da bismo kreirali kolekciju za buduće majke.“ Tokom protekle tri godine, Zolman i njene kolege proučavali su preko 150.000 slika tela, blisko su sarađivali sa 30 sportista i iskoristili Nike-ove naučne i inženjerske inovacije i stručnost kako bi stvorili odeću sa elastičnošću, udobnošću i stilom potrebnim za zadovoljavanje budućih mama.
Peri Edvards je testirala kolekciju tokom poslednjih nekoliko meseci, vežbajući kod kuće i koristeći sve, od stepeništa do nameštaja, da bi ostala u formi. „Ovo je pronalazak“, kaže ona. „Pokušavala sam da se uklopim u moje stare helanke, i bile su vrlo uske i neudobne. Nove Nike helanke dobro se uklapaju, ali nisu uske, bez patentnih zatvarača i vezica “.
Šta je u novoj Nike (M) kolekciji?
Novi modeli su dostupni u crnim, sivim i ružičastim nijansama sa brendiranim logotipom i na prvi pogled izgledaju kao deo klasične Nike linije. Posebnu pažnju treba obratiti na: podržavajući i brzosušeći sportski grudnjak; super-elastičnu majicu sa izrezom; i helanke koje se mogu preklopiti ispod stomaka. Neki modeli su napravljeni od održivih materijala poput recikliranog poliestera i organskog pamuka.
Nike se fokusirao na nedostatke u svom dometu tokom poslednjih nekoliko godina, slušajući žene kako bi pokušao da zadovolji njihove potrebe. Do danas je brend objavio Nike Plus Size, Nike Victory Swim (hidžab tuniku za plivanje) i fudbalske dresove Svetskog kupa dizajnirane posebno za žene.
Kao što Zolman kaže: „U životu već postoji dovoljno složenosti i distrakcija od sporta i definitivno ne želimo da vaša sportska odeća bude jedna od njih“.