Nikolas Geskjer snimio je novu reklamnu kampanju Louis Vuitton

Louis Vuitton predstavio je kampanju za kolekciju jesen/zima 2020/2021, koju je režirao i fotografisao sam Nikolas Geskjer.

Tokom svojih šest godina u Louis Vuittonu, Nikolas Geskjer stvorio je prepoznatljiv imidž brenda u kojem su oblici i tkanine od velikog značaja. Jedinstvena vizija omogućila je diazjneru povezivanje sa kulturama i budućim generacijama, što je brendu dalo prednost na tržištu luksuzne robe.

„Mislio sam da bi bilo zanimljivo proširiti svoj rad kroz fotografiju, dovršiti kreativni proces i dati kolekciji konačnu interpunkciju. Svi u ovoj „galeriji portreta“ su tu zbog mojih ličnih razloga i uživao sam u otkrivanju novih veza sa ljudima koje sam već poznavao. Za mene je prelazak na fotografiju proizašao iz želje da odrazim osećaj koji delimo kada radimo na kolekciji“, rekao je dizajner.

Kreativni direktor pozvao je prijatelje u njegov foto studio u Parizu. Tamo je fotografirao francuske glumice Leu Sejdu, Marinu Foi i Strejsi Martin, atletičarku Dinu Ašer-Smit i brojne modele.  

Glavna karakteristika kolekcije je ažurirani monogram modne kuće s natpisom „Since 1854“, koji skreće pažnju na godinu osnivanja Louis Vuittona. Natpis je upotpunio neobičan cvetni uzorak proširivši geometrijski jezik po kome je modna kuća poznata.