Karl Lagerfeld oduvek je znao kako da odabere savršenu Chanel muzu.
Od Keirae Knightley i Kristen Stewart, do Lily Allen i Willow Smith, pokojni genijalac bi odabrao žene iz svih kreativnih oblasti da se izbore sa sjajnim kampanjama brenda i čak da učestvuju na modnim revijama. Međutim, kada je reč o muškarcima, jedan prilično izvanredan talenat bila je vrhunska Chanelova muza. Pharrell Williams je jedini muškarac koji je ikad glumio u Chanel kampanjama, prošetao Chanel pistom i sarađivao sa brendom na capsule kolekciji. Pharell i Chanel idu zajedno kao jin i jang, poput hleba i putera. Dobro funkcionišu zajedno, a Lagerfeldova naslednica Virginie Viard tražila je od muzičara da predvodi kampanju naočara SS20.
Reklamnu kampanju je snimio Karim Sadli i pridružio se poznatim licima u nizu crno-belih portreta, među kojima su muzičari Angèle i Sébastien Tellier, holivudska glumica Margaret Qualley i legendarna francuska filmska zvezda Isabelle Adjan. Pet umetnika imaju poseban odnos sa Virginie Viard, umetničkim direktorom modnih kolekcija CHANEL. Za ovu kampanju odabrali su svoj omiljeni par naočra iz kolekcije. Pet dizajna naočara za jedan jedini stav: onaj koji omogućava svakome da potvrdi svoj stil.
Williams i ostale zvezde su takođe govorili u kratkom filmu u kojem svaka zvezda govori o svojoj vezi sa uvaženom kućom i predstavlja svoj omiljeni par naočara. Svaki istaknuti kadar izabran je da upotpuni jedinstveni izgled i ličnost svake zvezde.
Kolekcija naočara Chanel SS20 sada je dostupna za kupovinu.