Nova reklamna kampanja posvećena Chanel 19 torbi

„Kad porastem, želim da budem cool kao Chanel 19 torba“ i druge definicije muza kuće – Margaret Kuali, Tejlor Rasel i Marin Vakt kroz objektiv Sofije Kopole i fotografa Stivena Mejzela.

Sve što je povezano sa kućom Chanel nosi auru simbolike, mističnosti, romantizma i luksuza. Tako je bilo kada je Mademoiselle vodila modnu kuću, a tako je i sada, kada je Viržini Viar na čelu legendarnog brenda.

Uzimamo na primer novinu – torbu Chanel 19. Broj 19 u imenu modela je godina nastanka. Međutim, najverovatnije ste o ovom dešifrovanju pogodili bez ikakvih tragova, jer je poznati prethodnik novine nazvan po istom principu – torba 2,55, koju je Gabrijela Šanel kreirala u februaru 1955. godine.

Sa istom pažnjom Chanel je pristupio izboru novih ambasadora. One su Margaret Kuali, glumica Tejlor Rasel i model Marin Vakt – različite, ali podjednako talentovane devojke, od kojih je svaka na poseban način predstavila novu Chanel 19 u rukama. Reklamnu kampanju i video snimke snimili su fotograf Stiven Mejzel i režiseri Sofija Kopola.

Margaret Kuali “Kad porastem, želim da budem cool kao Chanel 19 torba!”

Marin Vakt „Chanel 19 torba je toliko moderna da može sebi priuštiti da bude skromna.“

Tejlor Rasel „Stil torbe Chanel 19 je razigran, ali ipak ostaje apsolutni klasik. Ovo je u skladu sa mojom tendencijom da neprestano isprobavam nove stvari “.