Pariska nedelja visoke mode biće održana putem interneta

Ranije smo govorili o tome kako je pandemija COVID-19 uticala na modnu industriju. Odlučeno je da skoro svi Fashion Weekovi budu u digitalnom formatu.

Sada je poznato da će se Nedelja visoke mode u Parizu, takođe održati na posebnoj onlajn platformi u periodu od 6. do 8. jula. Ovu vest su objavili predstavnici Francuske federacije visoke mode. Novi format predviđa postavljanje revija svake modne kuće u formatu kreativnog filma ili videa. Dodatni sadržaji biće uključeni u uređenom delu platforme. Sve ovo biće široko distribuirano na glavnim međunarodnim medijskim mrežama.

Termin “haute couture” je sertifikacija francuskih modnih kuća, koju kontroliše Sindikat visoke mode i diktiraju pravila koja regulišu broj sati ručnog rada, vrste nakita i kreativnost. Chambre Syndicale uključuje 16 francuskih brendova kojima je dozvoljeno učešće na Nedelji mode. Među njima su Chanel, Christian Dior, Jean Paul Gaultier, Maison Margiela, Schiaparelli i Givenchy.

Podsetimo da je dizajner Giorgio Armani najavio je da će nova Armani Prive kolekcija biti prikazana u januaru. Jean Paul Gaultier je odustao od couture poslovanja. Givenchy trenutno nema kreativnog direktora, pa će verovatno biti obustavljena proizvodnja haute couture. Balenciaga brend je trebalo da prikaže debitantsku kolekciju modnog dizajnera Demne Gvasalie u julu, ali je takođe odložio predstavljanje kolekcije.