Porodične vrednosti: praznična kampanja Ralph Lauren-a

Pariska plesna grupa La Marche Bleu postala je heroj nove svečane kampanje Ralpha Laurena.

Kampanja „Family Is Who You Love“ posvećena je porodici, zajedništvu i koheziji.

Tim, koji predvodi koreograf Leo Valk, poznat je po svojoj sposobnosti da zamagli linije između modernosti i hip-hopa – kulturne dimenzije koja podseća na priču Ralpha Laurena. Pored La Marche Blue-a, u kampanji su učestvovali scenarista, producent i režiser Greg Berlanti i njegov suprug Robi Rodžers, model Filip Bred i njegova porodica, članovi američkog neprofitnog programa  Work to Ride, profesionalni igrač ragbija Maro Itoje i njegova porodica, glumac, producent i dizajner Edison Čen i kineski supermodel Kin Šupei.

Svečana kolekcija Ralpha Laurena uključuje neke od najznačajnijih silueta brenda – polo majice i teksturne džempere od kašmira. Ove sezone brend takođe nudi odeću od recikliranog najlona i poliestera.

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.