Povećana kupovina na mreži: virtuelni asistent Google & Patrizia Pepe

Nova stvarnost – nove mogućnosti!

Samoizolacija tokom pandemije promenila je format komunikacije kompanija sa kupcima, konsultacija i kupovine uopšte. Međutim, ograničenja su dovela do bujanja kreativnosti i pojave novih kreativnih ideja koje kompanije ranije nisu koristile ili su retko korišćene.

Jedna od ovih inovacija pojavila se i na onlajn platformi branda Patrizia Pepe. Italijanska kompanija je zajedno s Googleom lansirala novu uslugu koja će kupcima omogućiti kupovinu uz pomoć posebnog pomoćnika za kupovinu. Princip usluge je vrlo jednostavan: potrebno je da se registrujete na patriziapepe.com, nakon što se pokaže kalendar, izaberete vreme i upoznate se sa svojim ličnim pomoćnikom pomoću platforme za video sastanke Google Meet u izabrano vreme. Pomoćnik će razgovarati o novim kolekcijama, davati savete o stilu, a takođe će vam pomoći pri odabiru i naručivanju. Na kraju online konsultacije, korisnik može sačuvati svoj izbor da bi kasnije izvršio kupovinu. Usluga je dostupna na šest jezika.