Nova reklamna kampanja Gucci Eyewear za sezonu proleće/leto 2021. priča je o dva grada, udaljena, ali povezana.
Inspirisan misterioznim i atmosferskim kanalima Venecije, sa svojim plovnim putevima okruženim mermernim palačama i prepoznatljivom arhitekturom, kreativni direktor kompanije Gucci Alesandro Mikele predstavio je vožnju tradicionalnom venecijanskom gondolom kroz poznati italijanski grad.
Zahvaljujući kineskoj glumici i ambasadoru brenda, Ni Ni, venecijanski san Alesandra Mikelea dalje je razvijen i prigrlio je paralelnu sliku – iz istorijskog kineskog grada Vuzhen.
Kampanju je snimio Daniel Ši. U kolekciji pronalazimo novu verziju Guccijevih naočara sa potpisom u prevelikim geometrijskim okvirima. Ikonski komad Horsebit prvi put se pojavljuje u kolekciji naočara kao simbolični motiv Guccijevog konjičkog nasleđa. Kolekcija takođe sadrži ekstravagantni dizajn sunčanih naočara u stilu 80-ih, sa vidljivim emajliranim metalnim jezgrom koje se proteže od prednjeg dela do slepoočnica, a sadrži makro Gucci logo.
Na snimcima modeli se pojavljuju sa prevelikim sunčanim naočarima kvadratnih oblika i lakih metalnih okvira sa simbolom Gucci Horsebit. Elegantan i vanvremenski retro stil dopunjuju stakla toplih tonova.