Prva reklamna kampanja Felipea Oliveire Baptiste za KENZO

U početku je novi kreativni direktor KENZO-a, Felipe Oliveira Baptista, planirao da svoju prvu kampanju za brend predstavi fotografskim putovanjem Azorskim ostrvom.

Fotograf je trebalo da bude Glen Lučford, a stilista Džejn Hau. Kada je pandemija zahvatila čitav svet, svi planovi su se promenili. „Kada možemo putovati? Kada možemo ponovo da budemo zajedno?” – pitanja koja su ostala i koja ostaju bez odgovora. Stoga je KENZO tim morao da napusti prvobitne ideje i smisli nešto sasvim novo.

Glen Lučford je smislio novi koncept „fotografije na daljinu“: dizajner brenda odabrao je slike iz arhiva, nakon čega je odeća KENZO poslata u Njujork i Los Anđeles, gde je Glen snimao modele u istoj pozi i u istom svetlu kao na vintage fotografijama, ovog puta u KENZO odeći iz kolekcije jesen/zima 2020/2021.

Izbor slika i odeće zasnovan je na prenošenju duha kolekcije Going Places koja oličava mladost, slobodu, pokret i određenu ideju o vanvremenskom stilu KENZO-a.

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.