grazia

Vesti

Prva reklamna kampanja Felipea Oliveire Baptiste za KENZO

U početku je novi kreativni direktor KENZO-a, Felipe Oliveira Baptista, planirao da svoju prvu kampanju za brend predstavi fotografskim putovanjem Azorskim ostrvom.

Fotograf je trebalo da bude Glen Lučford, a stilista Džejn Hau. Kada je pandemija zahvatila čitav svet, svi planovi su se promenili. „Kada možemo putovati? Kada možemo ponovo da budemo zajedno?" - pitanja koja su ostala i koja ostaju bez odgovora. Stoga je KENZO tim morao da napusti prvobitne ideje i smisli nešto sasvim novo.

Glen Lučford je smislio novi koncept „fotografije na daljinu“: dizajner brenda odabrao je slike iz arhiva, nakon čega je odeća KENZO poslata u Njujork i Los Anđeles, gde je Glen snimao modele u istoj pozi i u istom svetlu kao na vintage fotografijama, ovog puta u KENZO odeći iz kolekcije jesen/zima 2020/2021.

Izbor slika i odeće zasnovan je na prenošenju duha kolekcije Going Places koja oličava mladost, slobodu, pokret i određenu ideju o vanvremenskom stilu KENZO-a.

Pročitajte još

Povezane teme

Stil dana

Ovo je džemper sezone ako pitate Kendal Džener

Izgleda da je i u Los Anđelesu došlo vreme za slojevito oblačenje

Easy Chic

11 koraka za savršeno zimsko oblačenje

Zima je sezona kada vremenske (ne)prilike najviše diktiraju vaše oblačenje. Pošto želite da budete sigurni predstavljamo vam spisak pouzdanih i klasičnih komada koji će vam olakša...

Stil dana

Menhetn kao modna pista: Novi dan, novi izgled Emili Ratajkovski

I dok šeta psa, manekenka je besprekorno stilizovana.

Vesti

6 vodećih trendova za 2023. koje poznate ličnosti već nose

Ostavite ekspertima da prvi usvajaju nove stilove.

Stil dana

Perfektno obučena i kad ide u šoping: Kejti Holms kraljica ležernosti

Glumica je u jednostavnoj, ali veoma elegantnoj kombinaciji šopingovala u Njujorku.

Inspiracija

5 načina da nosite perjane jakne po uzoru na IT devojke

Hlado vreme znači samo jedno – slojevito oblačenje i jakna napunjena perijem