Raj na zemlji: reklamna kampanja Louis Vuitton Menswear jesen/zima 2020/2021

Francuska modna kuća Louis Vuitton predstavila je novu kampanju za mušku kolekciju jesen/zima 2020/2021.

Kao i naziv linije  „Heaven on Earth“, kampanja, koju je fotografisao Tim Valker, zasniva se na utopijskoj ideji, gde oblaci simbolizuju slobodu, jedinstvo i mir. Nazvana „Heaven on Earth“, kolekcija vizuelno predstavlja utopijsko i nadrealno okruženje koje odražava nebo, dodajući Abloov razigrani duh detinjstva, koji je dizajner više puta koristio u prethodnim kolekcijama.

Virdžil Ablo objašnjava da su, tokom snimanja, „izbegnute granice“, „fenomenalna tela koja lebde u nebu, prevazilaze bilo koju zemaljsku teritoriju i istražuju prostor bez pristrasnosti ili predrasuda“. Kolekcija takođe odražava neke osnovne vrednosti Abloovog rada u Louis Vuittonu, čiji je cilj stvaranje „sveta snova“ bez predrasuda.

Odeća sama po sebi koristi ležeran i neuobičajen način krojenja, kombinujući sužene siluete sa elementima ulične odeće. Kolekcija je ispunjena fenomenalnim otiscima, teksturama i bojama plavog neba. Glavni cilj kolekcije je ponovo obojiti tradicionalni muški dress code. Ablo istražuje odnos između čoveka i njegovog kostima tokom svog života, počevši od najranijeg doba.