Rita Ora objavila lookbook posvećen najvećim sportskim brendovima

Šta odabrati – Adidas ili Nike?

Rita Ora, 29-godišnja pevačica objavila je kampanju JD, za najveće prodavce sportske robe. Slogan brenda je “Uvek ispred”.

Rita Ora je u lookbook-u predstavila dva popularna sportska brenda – adidas i Nike. Na jednoj od slika zvezda je pozirala u crnom topu Nike, a na drugoj – u crnim biciklističkama i sivoj dukserici adidas brenda.

Snimanje kampanje odvijalo se pre karantina, a lokacija je bila zagrejani krov, na kome je, kako kaže Rita Ora, „bilo ludo vruće“. Ipak, pevačica se zahvalila ekipi na svom Instagramu što su zajedno radili. I svi možemo samo da isprobamo stvari iz novih kolekcija i trčimo u ovim odevnim komadima zagrejanim letnjim stazama.

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.