Vodeća modna kompanija u jugoistočnoj Evropi, Fashion Company, obeležava tridesetogodišnjicu od osnivanja nizom aktivnosti kojima slavi svoje lojalne potrošače, partnere i zaposlene.
U čast jubileja, u sredu, 10. maja, u svim Fashion Company prodavnicama u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i Kragujevcu, kao i na online prodavnici Fashion&Friends, očekuje vas 30% popusta na nove kolekcije vodećih svetskih modnih brendova.
Kako je Fashion Company postala vodeća modna kompanija u Jugoistočnoj Evropi?
Replay 1991. godine
Osnivač i vlasnik kompanije Milija Babović započeo je svoju preduzetničku priču otvaranjem samostalne tekstilne radnje u Beranama 1982. godine. Samo sedam godina kasnije, postao je prvi zastupnik jedne svetske modne marke u bivšoj Jugoslaviji – italijanskog brenda Diesel, a potom i brendova Replay, Stefanel, Cesare Paciotti, Sergio Rossi i Casadei.
Ovaj vizionarski poduhvat doveo je do revolucije na tržištu tadašnje Jugoslavije i postavio temelje na kojima će 1993. godine biti osnovana kompanija Fashion Company.
U godinama koje su usledile, kompanija je preuzela vodeću ulogu na Balkanu u distribuiranju, maloprodaji i veleprodaji poznatih imena svetske mode, uključujući Replay, Diesel, Guess, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Levi’s, Hugo, Boss, Patrizia Pepe, Timberland, Steve Madden i još 40 drugih.
Zahvaljujući mreži od preko 130 maloprodajnih objekata u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Makedoniji, Albaniji, Sloveniji i Rumuniji, Fashion Company je danas prva asocijacija kada je reč o vrhunskom šopingu prestižnih svetskih brendova.
Nova era poslovanja
Stefan Babović
Priču o uspehu i kontinuirani razvoj kompanije Fashion Company nastavlja druga generacija porodice Babović. Od prvog januara 2023, kompanijom rukovodi novi generalni direktor Stefan Babović.
Prepoznajući važnost sinergije i partnerstava u poslovanju, Fashion Company postaje suvlasnik nekoliko modnih kompanija, uključujući East Box, kroz koji razvija brend Replay na Balkanu i Movem, zvaničnog franšiznog partnera Hugo Boss, kao i modnog marketplacea Remiks.com.
Omiljeni modni koncept u regionu
Multibrend koncept Fashion & Friends predstavljen je 2007. godine kao jedan od strateških projekata kompanije, te je postao sinonim za najnovije modne trendove u regionu. Pruža potpuni užitak u šopingu, jednak onom koji bi potrošači imali u prodavnicama svetskih metropola.
Fashion & Friends webshop, lansiran 2018, postao je najbrže rastući segment poslovanja Fashion Company. Potrošačima je na raspolaganju istoimena šoping i loyalty aplikacija, koja omogućava još jednostavniju i bržu kupovinu, te uvodi kompaniju u novu eru digitalnog poslovanja.
Fotografije: Vlasništvo Fashion Company