Serena Vilijams novo je lice kampanje Stuart Weitzman 2020. godine

Serena Vilijams novo je lice brenda Stuart Weitzman, a slike kampanje za 2020. su upečatljive: moćne  i lepe, a Serena izgleda kao #bosslady.

Brend obuće poznat je po sjajnom, minimalističkom reklamiranju i ranije je imao poznata lica poput Kendal Džener i Điđi Hadid. Iako su fotografije reklamnih kampanja uvek privlačile pažnju, ove slike Serene odlično su odmakle od tradicionalnih modela sa pista. Kao globalni ambasador brenda Stuart Weitzman, Serena koristi priliku da istakne VitalVoices Global partnerstvo brenda, neprofitnu organizaciju koja ulaže u žene lidere koje pokreću globalne promene.

“Nadam se da kroz ovu kampanju … možemo deliti poruku nade i optimizma i proslaviti žene i njihovu sposobnost da podignu zajednicu”, rekla je Serena na Instagramu. Kampanju je snimio fotograf Itan Džejms Grin, a Serena pozira u belom blejzeru predstavljajući nove modele cipela: mokasine, papuče i sandale sa visokom potpeticom i kaiševima.

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.