Sestre Hadid i Kendal Džener u reklamnoj kampanji Burberry proleće/leto 2020

Dizajner Rikardo Tiši uvek je posvećivao veliku pažnju kastingu, pozivajući na snimanje najpoznatije modele i izvanredne ličnosti.

Reklamna kampanja proleće-leto 2020. Burberry nije bila izuzetak, a zaštitna lica su nekoliko popularnih top modela – sestre Hadid, Kendal Džener, Freja Beha Eriksen, Rijan van Rompej i mnogi drugi.

Reklamna kampanja je predstavljena pod nazivom „Evolution“, a njena svrha je da pokaže kako ekscentričnost britanskog brenda može organski da koegzistira sa opredeljenjem za dugogodišnje tradicije u istoj modnoj kući.

“Rad na novom vizuelnom jeziku za modnu kuću Burberry nastavlja se iz sezone u sezonu. U ovoj reklamnoj kampanji želim da primetim doprinos modela koji predstavljaju brend Burberry”, kaže Tiši. „Neki od njih pratili su me tokom moje karijere, neki su započeli kada sam počeo ovde da radim, ali zajedno predstavljaju legendarni stil Burberry brenda i danas.”

 

 

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.