Šetnja parkom: Gucci digitalna kampanja sa Aleksom Čang

„Trenutak ponovnog susreta sa prirodom, trenutak ličnog mira.“

Lična oaza prošlosti (a izgleda i ove godine) je park. Jedino mesto u gradu gde u našem neshvatljivom „novom svetu“ možete pronaći mir i neku snagu samoće. I samo „udahnite“ nakon dugog „zatvaranja“ u svom domu.

Kreativni direktor brenda Gucci, Alesandro Mikele, mašta o zimskom parku, gde je lišće razbacano po zemlji, magla se diže, a društvo vam mogu praviti samo veverice i ptice.

Upravo ta vedrina u londonskom parku i sveti trenutak uranjanja u sebe poslužili su kao kulisa za novu Guccijevu kampanju u kojoj se pojavljuju četiri najdraže torbe brenda: GG Marmont, Jackie 1961, Gucci Horsebit 1955 i Dionysus.

Glavne heroine ove predstave u jednom taktu u njedrima urbane prirode su talentovane žene našeg doba: soul pevačica Celeste, dizajnerka Aleksa Čang i glumica Vanesa Kirbi.

 

 

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.