Sve će biti ljubav: reklamna kampanja za Dan zaljubljenih kompanije Dolce & Gabbana

Italijanski brend Dolce & Gabbana na svojim društvenim mrežama predstavio je seriju video snimaka posvećenih Danu zaljubljenih.

Inspirisani su arhivom samog brenda, naime reklamnim kampanjama iz 1990-ih. Dvojac pokazuje da je ljubav osećaj u kojem starost ili pol nisu bitni.

Ovaj projekat je stvoren u okviru podrške projekta Trevor, najveće svetske neprofitne organizacije, čije su aktivnosti usmerene na sprečavanje samoubistava među mladim lezbejkama, gejevima, biseksualcima, transrodnim i drugim predstavnicima LGBTQ + zajednice. Projekat Trevor poznat je i po svom „Trevor telefonu“, anonimnom savetovanju LGBT tinejdžera kojima je potrebna pomoć psihologa. Svi junaci snimanja obučeni su u senzualne stajlinge Dolce & Gabbane, ali ovde se gube u drugi plan, jer je glavna stvar ljubav i strast koja vlada u kadru.

 

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.