Valentino Empaty: Italijanski brend predstaviće portrete prijatelja u znak podrške rimskoj bolnici

Dobrotvorna kampanja za pomoć bolnici Lazzaro Spallanzani.

U ovom teškom vremenu društvenog distanciranja, empatija je neverovatna sposobnost koja nas ujedinjuje, čak i ako smo fizički daleko jedni od drugih. Na osnovu te ideje kreativni direktor brenda Valentino, Pjerpaolo Pićoli predstavlja dobrotvornu kampanju pod nazivom Empathy u kojoj su učestvovali Naomi Kembel, Mariakarla Boskono, Anvar Hadid, Gvinet Paltrov, Adut Akeč, Leticia Kasta i drugi.

Prijatelji brenda pokazaće svetu svoje posebne portrete – ove okvire napraviće ljudi sa kojima provode vreme u samoizolaciji. Zvezde će pozirati za svoje fotografe u novoj kolekciji jesen/zima italijanskog brenda. Zajedno sa tim, Valentino će donirati milion evra bolnici Lazzaro Spallanzani u Rimu, koja se bori sa širenjem koronavirusa.

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.