Italijanska modna kuća Versace će propustiti milansku Nedelju mode, koja traje od 23. februara do 1. marta. Umesto toga, brend će 5. marta predstaviti svoje kolekcije jesen/zima 2021/2022 za muškarce i žene istovremeno u digitalnom formatu.
Odluka da se revija održi 5. marta je iz tehničkih razloga i ne podrazumeva nikakvu vezu sa pariskom Nedeljom mode koja traje od 1. do 9. marta, navodi kompanija. „Digitalni događaj ima svoje prednosti. Jedna od njih je sposobnost komunikacije sa publikom kad god vam odgovara, “rekla je kreativna direktorka brenda Donatela Versaće. Dizajnerka je takođe naglasila da ova odluka ne utiče na dugoročni odnos brenda sa organizatorima milanske Nedelje mode. Versace će uvek biti ključni igrač i velika podrška italijanskom modnom sistemu.
Tokom proteklih nekoliko godina, Donatella Versace uspela je da povrati nekadašnju slavu italijanske modne kuće Versace. Sada svi pričaju o kultnom brendu devedesetih, a mlađa generacija pomno prati razvoj brenda i spremno isprobava seksi, senzualne i smele haljine. Ako su ranije među ljubiteljima brenda bile Elizabet Harli, Linda Evanđelista, Naomi Kembel, Sindi Kraford, Anđelina Džoli, pa čak i princeza Dajana, sada haljine italijanskog brenda nose Dua Lipa, Zendaja i Hejli Biber.
Među velikim brendovima kojima će nedostajati milanskoj Nedelji mode su Gucci i Bottega Veneta – oni će svoje kolekcije predstaviti u formatu zasebnih događaja, a datumi još uvek nisu objavljeni.