Prodaja Bottega Veneta raste uprkos karantinu

@newbottega

Modni konglomerat Kering podelio je finansijske rezultate prvog tromesečja 2020. godine koji su predvidivo manji od planiranih zbog epidemije koronavirusa.

Kompanija procenjuje ukupni pad prodaje na 15,4%, ali zanimljivije je videti od čega se sastoji ta brojka. Tako je vodeći brend Gucci Corporation opao za 22,4%, fanovi Saint Laurenta su se pokazali lojalnijim, a prodaja je opala za samo 12,6%, ali ljubitelji brenda Bottega Veneta pokazali su se najvernijim.

@newbottega

Ovaj italijanski brend uspeo je ne samo da održi prodaju, već je povećao za 10,3%. U detaljnijem Keringovom izveštaju, uspeh Bottega Veneta obezbedila su pre svega dva tržišta – severnoameričko (rast od 31,3%) i zapadnoevropsko (rast od 25,4%).

@newbottega

Ove brojke ukazuju na ono glavno – sandale sa četvrtastim vrhom i torbe sa lancima ostaće u arsenalu modnih devojaka, a kreativni direktor brenda Daniel Li moraće nastaviti da osmišljava nove hitove za njih. I on zna kako da to učini.

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.