Shakira predstavila svoj novi brend za kosu: Isimu

Globalna muzička zvezda i stilska ikona Shakira zakoračila je u svet nege kose lansiranjem svog prvog brenda – Isima. Ova inovativna linija proizvoda namenjena je upravo onima čija kosa, kao i Shakirina, zahteva dodatnu pažnju, hidrataciju i razumevanje – posebno ženama sa kovrdžavom, suvom, oštećenom ili talasastom kosom, sa naglaskom na specifične potrebe latinoameričke kose.

Shakira, poznata po svojoj karijeri ispunjenoj nezaboravnim muzičkim i vizuelnim trenucima, jednako je prepoznatljiva i po svojim transformacijama frizura – od tamne, prirodne kose iz rane karijere, preko vatreno crvene i platinasto plave, do današnjih zlatnih kovrdža. Kroz sve te promene, kako sama kaže, njena kosa je prošla kroz pravu traumu – tretmane, farbanje, ispravljanje – i upravo zbog toga se odlučila da napravi nešto što će kosi vratiti život.

“Latino kosa je često zanemarena na tržištu,” izjavila je Shakira za Harper’s Bazaar. “Potrebno je više hidratacije, više ljubavi, više svega – i zato sam želela da napravim proizvode koji istinski razumeju te potrebe.”

Isima debituje sa impresivnim asortimanom proizvoda koji uključuje hidratantne šampone i regeneratore, pilinge za teme, serume, ulja, kao i posebno razvijenu kremu za definisanje kovrdža pod nazivom Curls Don’t Lie, koja je već postala omiljena samoj Shakiri. Uz to, tu je i tretmanska maska Superbomba Triple Repair Peptide Mask koja, kako tvrde oni koji su je već isprobali, trenutno regeneriše kosu i čini je svilenkastom i sjajnom.

Svi proizvodi se oslanjaju na TriModal Method™, novu, patentiranu tehnologiju baziranu na biotrihologiji, koja deluje na tri ključna nivoa kose – teme, korteks i kutikulu. Cilj? Sveobuhvatna nega koja ne donosi samo trenutne, već i dugoročne rezultate.

Posebno ističući važnost autentičnosti, Shakira priznaje da je ranije sama pravila mešavine za negu kose u kuhinji – miksujući avokado, ulja i razne proizvode – dok nije shvatila da postoji bolji način da pomogne ne samo sebi, već i milionima drugih žena.

“Znam kako je to kad ti ništa ne odgovara. Zato sam želela da stvorim nešto što će moći da zadovolji sve potrebe moje kose – da definiše kovrdže, ali i da ih ostavi mekanim, mirisnim i zdravim,” dodaje Shakira.

Isima je više od brenda – to je manifest jedne žene koja je, kroz lično iskustvo, rešila da donese promenu u industriji. I to ne bilo kakvu promenu, već onu koja slavi raznolikost, prirodnu teksturu i moć ženstvenosti kroz autentičan izgled.

Shakira ne planira da stane ovde – u najavi su nove formule i patenti koji će, kako kaže, biti jednako revolucionarni kao i oni sa kojima je brend započeo. A jedno je sigurno: u svetu gde se često forsira uniformnost, Isima podseća žene da je u redu imati kosu koja je zahtevna – jer lepota leži upravo u toj kompleksnosti.

Foto: c/o Isima

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.