grazia

Make up

Da li si ti nova beauty savetnica?

Voliš šminku, pratiš trendove i volela bi da postaneš influenserka u beauty industriji? Može! Misliš da zvuči previše dobro da bi bilo istinito? Pročitaj Lenkinu priču i razmisli još jednom.   

Ukoliko vam je prva asocijacija na Avon brošura mirišljavih stranica, to je sasvim u redu, jer ovaj najtiražniji katalog na svetu postao je jedan od zaštitnih i jednistvenih znakova kompanije.

Nakon 135 godina postojanja na tržištu kozmetičkih proizvoda i uspešne dve decenije poslovanja u Srbiji, Avon i dalje sa opravdanim razlogom privlači novu publiku, a u cilju postizanja novih uzbudljivih ciljeva, kompanija je odlučila da svoje prisustvo ojača i u online okruženju, i ponudi mogućnost devojkama i ženama širom sveta da još lakše postanu deo velikog i ponosnog tima Avon Dama.

"Verujem da se po osnivanju porodice, prioriteti svima drastično promene. Kao majci troje dece, neophodno mi je da znam da mogu da im se posvetim u svakom trenutku i da samostalno upravljam svojim vremenom. Zato Avon i moja saradnja sa ovim brendom već tri godine, za mene predstavljaju sinonim slobode. Pored toga što sam postala slobodna da kreiram svoj radni dan, radim u potpunosti online, od kuće, kada to poželim, napredujem onoliko koliko sam na to spremna. Avon je postao moja druga kuća, a ljudi u njoj moja druga porodica - od njih kontinuirano učim, razmenjujem iskustva, dobijam konstruktivne savete, ali i motivaciju i toplu reč", izjavila je ovom prilikom Lenka Čavlin, Avon savetnica za lepotu iz Požege.

U Avon zajednici koja je otvorena i inkluzivna, beauty savetnice imaju otvoren put koji pruža mnoge pogodnosti i uštede, ali i brojne prilike za razvoj, usavršavanje i napredovanje, kao i mogućnost da postanu nezavisni predstavnici kompanije.

"Kada si deo tima koji u potpunosti zna da ceni i nagradi trud, dobra energija je neizostavna i uvek prisutna. A u svemu tome, izuzetno je značajna i uloga mentora koji nas pažljivo uvode u Avon svet. Tokom prethodne tri godine aktivnog rada sa njima, bila sam na preko 20 treninga, održala sam više od 40 sastanaka, a usledio je i veliki broj priznanja i nagrada. Takvo podsticajno okruženje ohrabruje, predstavlja sigurnost, donosi samopouzdanje i zaista sam uverena da smo uvek tu da podržimo jedni druge", dodaje Lenka.

Iako prvenstveno prepoznatljiva po upečatljivom biznis modelu koji podrazumeva direktan kontakt Beauty savetnica sa korisnicima proizvoda, mogućnost za takav kontakt kompanija seli u online okruženje. Uz razvoj digitalnih alatki, mobilne aplikacije AvonON, mobilne brošure, sajta za poručivanje, Avon je razvio i podršku za razvoj kompetencija Avon Dama i Beauty savetnica koje im se pridruže.

"U svakom trenutku su aktuelni raznovrsni popusti i pokloni, možete prve da testirate nove proizvode, omogućeno je odloženo plaćanje za čitave kolekcije Avon proizvoda, kao i ono što je neprocenjivo – profesionalno usavršavanje u oblasti beauty trendova i inovacija. Sve naše saradnice sada mogu da poboljšaju svoje veštine u radu kroz online treninge, digitalne alate i kanale, kao i korišćenje posebne aplikacije AvonON, vođenje online shopa i pokretanje sopstvenog biznisa na društvenim mrežama, kao što su Instagram ili Facebook. Jednostavno rečeno, Avon pruža mogućnost da zaista postanete influenser u svom okruženju", ispričala nam je Lenka.

Čvrsto verujući u to da bolji svet za žene znači bolji svet za sve, Avon zasniva svoje poslovanje na principima koji prevazilaze delovanje jednog beauty brenda. Zato kažu da se već 135 godina bave lepotom na drugačiji način, i to zajedno sa preko 5 miliona saradnica širom sveta. Pored podsticanja finansijske samostalnosti i stvaranja prilika za razvoj i usavršavanje, Avon se širom sveta zalaže za rodnu ravnopravnost, osluškuje potrebe žena, glasno govori o problemima i podstiče pozitivne promene. Kroz Akciju za borbu protiv raka dojke i Akciju Reci NE nasilju nad ženama realizovani su brojni projekti i kampanje, a kompanija je na globalnom nivou, zajedno sa Avon Fondacijom za žene donirala preko 1.1 milijardi dolara u svetu.

"Učestvovanje u aktivnostima koje su usmerene na borbu protiv raka dojke i nasilja nad ženama pruža još snažniju motivaciju i kreira osećaj pripadnosti, sa zajedničkim ciljem u borbi koja je veća od nas samih. Čak i privatno nastojim da budem deo te priče koja me iznova inspiriše, naročito zbog posebnih proizvoda za roze vrpcom i proizvoda za hrabrost. Znajući da se celokupan bruto profit od prodaje ovih proizvoda izdvaja za programe u okviru Akcije za borbu protiv raka dojke i Akcije Reci NE nasilju nad ženama, uverena sam da je izuzetno važno da damo svoj doprinos i pružimo podršku onim ženama kojima je najpotrebnija", zaključuje Lenka.

Sve dodatne informacije koje su ti neophodne, kao i detaljna uputstva za stvaranje prvih koraka u Avon svetu, možeš pronaći na OVOM LINKU.

PROMO

Pročitajte još

Povezane teme

Fitnes

Opsesija zdravom hranom

Fokus na navodno zdrave namirnice može se pretvoriti u suprotnost i dovesti do ortoreksije, sve češćeg problema koji ugrožava zdravlje

Nega kože

Sve većoj popularnost LED maski za lice svedoči i "Emili u Parizu"

Poznati je toliko vole, da je prenose i na svoje likove.

Kosa

11 navika koje oštećuju kosu

Proverite li da pravilno negujete kosu.

Nega kože

Volimo hijaluron u anti-age nezi! Znate li zašto?

Možda to zvuči kao preterivanje, ali zaista postoji mnogo razloga zbog kojih je hijaluron postao najtraženija supstanca u borbi protiv bora bilo da je u pitanju nega i ili tretmani...