Tajna savršeno našminkanog lica je savršen ten – evo kako da ga postignete

Šta je tajna savršeno našminkanog lica? SAVRŠEN TEN.

Šta je tajna savršenog tena? SAVRŠENA PRIPREMA.

Pošto znamo da je svakoj koži potrebna mala pomoć kako bi postala besprekorna, Aura je kreirala PREP&GLOW Hologramsku bazu za šminku, multifunkcionalan proizvod koji priprema lice za makeup na svim nivoima i značajano doprinosi dobrom krajnjem rezultatu. Koža je nakon upotrebe hidrirana i sjajna ali ne i masna, vidno zaglađena i ujednačena. Evo i kako.

  • Skvalan, antioksidans koji se prirodno nalazi u koži i koji je odlično hidrira, sprečava prekomerni gubitak vode i njeno isušivanje, te je čini mekom i elastičnom, ubrzava regeneraciju kože. Zbog svih ovih osobina, skvalan se nalazi u velikom broju anti-age proizvoda za negu lica. Dokazano je nekomedogen, prirodnog porekla.
  • Hemiskvalan koji omogućava lako i ujednačeno nanošenje baze, daje joj laganu teksturu i sprečava osećaj prekomerne masnoće. Biljnog je porekla, nekomedogen i eco friendly.
  • Hijaluronsku kiselinu identičnu onoj koja je prirodno prisutna u našoj koži koja licu daje jedrinu.
  • Silikonsku bazu koja mehanički popunjava sve neravnine na koži.
  • Čini je glatkom, te prikriva nedostatke i daje svilenkasto puderast efekat nakon nanošenja.
  • Sastojke koji apsorbuju višak masnoće pa koža dugo ostaje mat.
  • Pigment koji ima dvostruko dejstvo da neutrališe crvenilo na koži tako što propušta zelenu svetlost i učini da se koža sija tako što reflektuje crvenu boju, što dodatno čini da koža izgleda sjajnije i lepše.

Dakle, Aura PREP&GLOW Hologramska baza za šminku kožu čini glatkom i matiranom, a nepravilnosti manje vidljivim pa zato puder, kao i svaka druga šminka posle nje, daje svoj maksimalan efekat i postaje dugotrajniji. Ne mora se koristiti isključivo kada želite full makeup – odlična je i za samostalnu upotrebu. Redovno korišćenje ovog prajmera doprinosi opštem dobrom stanju i zdravlju kože tako što održava optimalan nivo hidratacije. Sve navedeno dokazuje i ispitivanje proizvoda na 25 ispitanika u trajanju od 28 dana – prikaz u tabeli.

PROMO