Bred Pit lansira bjuti liniju

U poslednjem velikom intervjuu, koji je održao u vinariji Chateau Miraval, na prostranom imanju u vinogradu na jugu Francuske koji je kupio sa svojom bivšom ženom Anđelinom Džoli, Bred Pit je dao veliki intervjuu u kome je otkrio zašto je i kako pokrenuo beauty brend za negu kože, Le Domaine Skincare.

U pitanju je rodno neutralna linija prirodne kozmetike, koju je razvio u partnerstvu sa porodicom Perin, renomiranom vinarijom Chateau Beaucastel, koja je njegov partner u  proizvodnji vina Chateau Miraval Cotes de Provence Rose.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ELLE (@ellefr)

Koncept Pitove bjuti linije, Le Domaine, zasniva se na tome da su antioksidansi iz ljuske grožda neverovatna stvar za kožu.

– Toliko dugo smo pričali o tome da se sad ni ne sećam kako jesve počelo. Sećam se da sam čitao o zdravstvenim svojstvima ljuske grožđa i da je to nešto što smo želeli da istražimo. Ali prvobitna ideja, sam početak, vraća na ovo mesto. Prožeta je kreativnošću i jako je plodna. Ovde pravimo maslinovo ulje, tartufe i med, otkrio je Pit.

Istraživanje je počelo pre više od 15 godina i rezultiralo je ekskluzivnim molekulom koji sadrži Bredova La Domaine linija, a to je GSM10, koji se nalazi u serumu, kremi, tečnoj kremi i emulziji za čišćenje koja kombinuje moćna svojstva iz semenki grožđa Grenache i kožicu grožđa Syrah i Mourvedre.

Molekul je moćan protivotrov za oksidativni stres, za koji znamo da može da razgradi kolagen i doprinese bezbrojnim fizičkim znacima starenja. Ali tu je i ProGr3, drugi patentirani aktivni sastojak Le Domaine linije, više poznati resveratrol, koji je uzet iz vitica vinove loze, a ima za cilj da održi ćelije kože zdravim. Tu je i magična priroda teroara, kako ga zovu enolozi kada razgovaraju o uslovima uzgoja koji su jedinstveni za određene vinove loze.

Bred je želeo da miris njegove kozmetike bude neutralan, svež i suptilan.

– Ja sam vrsta osobe koja će promeniti hotelsku sobu ako u njoj osetim miris kolonjske vode poslednje osobe koja je odsedala pre mene! To je previše, to je prejak miris i želeo sam da moja kozmetika bude suptilna, kaže glumac.

Ono što je zanimljivo u vezi sa Bredom, koji I dalje aktivno glumi, jeste da doživljava renesansu na svim poljima. Nedavno je u Švedskoj predstavio svoju prvu izložbu skulptura (samouki je vajar), malo pre toga lansirao je novu liniju košulja svog brenda, God’s True Cashmere, koji proizvodi odeću od kašmira, a već dugo ima svoj roze šampanjac vinarije Miraval Fleur de Miraval.

Tekst: Jelena M. 

Fotografije: Profimedia, Instagram