grazia
X

Nega kože

Prvo Rijanino pojavljivanje u javnosti i Fenty kampanja nakon porođaja

Nakon vladavine Kajli Džener, Rijana je, sa 34 godine, proglašena najmlađom selfmade milijarderkom, prema magazinu Forbes, za 2022. godinu. 

Iako joj fanovi zameraju to što godinama nije izbacila novi album, Rijana je sve aktivnija na polju lepote i ulepšavanja sa svojim Fenty Beauty i Fenty Skin brendovima, kao i sa modnom markom Savage X Fenty. Njeno bogatstvo procenjuje se na 1,4 milijarde, a nedavno je, za New York Times imala interesantnu izjavu o tome.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by badgalriri (@badgalriri)

- Nisam mogla ni zamisliti da ću zaraditi ovoliko novca. Naravno, i dalje nastavljam vredno da radim, ali nikada neću dozvoliti sebi da postanem opsednuta novcem, rekla je.

Moćna preduzetnica sa Barbadosa je u maju ove godine postala mama dečaka, a sada se u vrlo kratkom roku, nakon porođaja, pojavila u javnosti dva puta.

Prvi put otišla je da podrži svog supruga, repera Asapa Rokija, na nastupu u Londonu, a drugi put se obožavaocima obratila onlajn – predstavila je nove Fenty Beauty proizvode i snimila kratki video o tome kako ih koristi.

Iako se još uvek ne zna koje su ime ona i Asap odabrali za bebu, ono što je sasvim poznato, a vidi se po osmehu koji pevačica ne skida sa lica gde god da se pojavi, Rijana uživa i u privatnom i u poslovnom životu. 

Tekst: Jelena M. 

Fotografije: Profimedia, Instagram 

Pročitajte još

Povezane teme

Trendovi

Grown Alchemist – jedan od najvoljenijih skincare brendova svetskih zvezda

U „Berlin 90-tih“ ambijentu predstavljen je jedan od najvoljenijih skincare brendova svetskih zvezda, Grown Alchemist.

Trendovi

(Ne)običan manikir za Dan zaljubljenih

Minimalistička srca na noktima - ko im može odoleti?

Trendovi

5 beauty trendova koje kopiramo sa Nedelje visoke mode u Parizu

Od minimalističkih i sjajnih do tamnih i metalik, donosimo vam beauty trendove direktno sa modnih pista za proleće/leto 2023.

Trendovi

Vraća nam se prirodna lepota

Za sada samo jedna, ali vredna, advertajzing kompanija više neće raditi sa inluenserima koji retuširaju svoja tela ili iltriraju lica za reklame. Jesmo li počeli da okrećemo leđa v...

Fitnes

Opsesija zdravom hranom

Fokus na navodno zdrave namirnice može se pretvoriti u suprotnost i dovesti do ortoreksije, sve češćeg problema koji ugrožava zdravlje