Da li će digitalni influenseri zameniti prave?

Na sve zasićenijem tržištu lepote, brendovi se bore za nove načine da animiraju potrošače.

Sa rastućom popularnošću Metaversa, ovo digitalno mesto brzo postaje nova pozornica za promociju proizvoda za negu. S obzirom na pad maloprodaje, Metavers kao fuzija stvarnog i virtuelnog pruža beauty brendovima jedinstvenu priliku da ponovo personalizuju korisničko iskustvo. 

Clinique je bio pionir u sektoru digitalne lepote sa svojim izdanjem inkluzivnih NFT-ova u oktobru 2021. godine. Brendovi poput Charlotte Tilbury i Givenchy Beauty House došli su na red nakon što su debitovali sa sopstvenim impresivnim adaptacijama Metaversa.

Kako veliki igrači lepote nastavljaju da slede njihov primer, pročitajte u martovskom izdanju magazina Grazia!

 

Foto: Profimedia

Tekst: Snežana Milošević

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.