Trendovi

Obični ljudi su heroji reklamne kampanje Gucci Beauty

Pojavile su se prve fotografije posvećene novoj viziji lepote brenda Gucci.

Modeli i fotografi pronađeni su zahvaljujući izazovu na Instagramu. Gucci Beauty i Vogue Italia pokrenuli su na Instagramu #TheGucciBeautyGlitch projekat za traženje talenata - modela i fotografa. Glavni cilj bio je proširiti percepciju javnosti o lepom, podržati ideju inkluzivnosti i različitosti. Pod ovim hashtagom učesnici su objavili više od šest hiljada fotografija koje otkrivaju ideju nekonvencionalne lepote.

Gucci je promoviše od trenutka kada je Alesandro Mikele postao kreativni direktor brenda. Kuća priznaje da su beauty standardi u društvu uvek bili konzervativni i objedinjeni i "zasnovani na standardizovanom idealu izvrsnosti koji se teško može postići".

Gucci nudi novi izgled: lepota nije sinonim za simetriju, harmoniju ili poštovanje socijalnih standarda. Ona je u samoizražavanju, u hrabrosti da se oseća slobodno u svom telu, u slobodi da prepoznate svoju jedinstvenost.

Divimo se fotografijama koje otkrivaju „šarm nesavršenosti“, koji se može nazvati jedinstvenim zaštitnim znakom svake osobe. Kuća snažno podržava ideju da šminka nije sredstvo za kamuflažu, već samoizražavanje. Stoga pravila o tome kako je primenie ne postoje. "Gucci je započeo dijalog koji je sada potreban više nego ikad pre. Svaki učesnik je pokazao da je lepota izuzetno raznolik i sveobuhvatan koncept koji varira u celom svetu i uzima u obzir različite kulturne znamenitosti. Srećom, jedino pravo interpretacije lepote i ograničenja samo su okvir koji smo postavili sebi.

Među umetnicima koji su učestvovali u projektu, dvoje su dobili pravo da prave beauty priče za Gucci Beauty. Uzgred, projekat je zamišljen u znak podrške oslobađanju nove maskare Gucci Mascara L’Obscur, o čemu Alesandro Mikele kaže: „Kreirao sam L’Obscur maskaru za stvarnu osobu koja, koristeći kozmetiku, na svoj način priča svoju ličnu priču o slobodi.“

 

 

Povezane teme

Fitnes

Zašto vam svaki dan treba - hladan tuš

Šest razloga da postanete ledeni čovek!

Parfemi

Sočni i sveži: top 10 citrusnih mirisa

Citrusne arome pomoći će vam da se brzo razveselite tokom vrućeg letnjeg dana i istovremeno napunite pozitivnim emocijama.

Nega kože

Dijeta protiv akni

Pravila ishrane za lepu kožu!

Make up

Šminka za muškarce: Chanel proširuje liniju muške kozmetike

Chanel proširuje svoju kolekciju kozmetike Boy de Chanel za muškarce, fokusirajući se na obrve, nokte i ten.

Trendovi

Mlečni manikir: ideje za nežni nail art

Možda najromantičniji manikir.

Kosa

Tri pravila za negu plave kose

Hladne nijanse sive ili tople nijanse meda, plava kosa uvek dodaje efekat imidžu i istovremeno zahteva posebnu negu.

Make up

Ketrin Zita-Džuons lansira sopstvenu kozmetičku liniju

Ketrin Zita-Džuons lansira kozmetiku pod vlastitim brendom Casa Zeta-Jones.

Kosa

Svi ih žele: 5 frizura koje nose poznate dame

Slavne dame su uvek odličan izvor inspiracije.

Nega kože

Maska od kečapa i šampon od voća: neobične beauty rutine poznatih ličnosti

Poznatim ličnostima lako su dostupni najbolji i najskuplji proizvodi za negu lica i tela.

Make up

Najbolja rumenila za savršen prirodan izgled

Odabir odgovarajuće nijanse rumenila nije nimalo lak zadatak.

Fitnes

Kako epsom so podstiče gubitak težine i utiče na zdravlje kože

Epsom so ili magnezijum sulfat značajno se razlikuje u sastavu od obične soli.

Fitnes

Šta se događa sa telom kada jedete kajsije (+recept za kolač sa kajsijama)

Mnogi nutricionisti se slažu da su kajsije izuzetno zdravo voće.

Make up

YSL hidratantni ruževi u nijansama "mlečnog čaja"

Yves Saint Laurent Beauté predstavlja kolekciju „mlečnih“ ruževa.

Make up

Gal Gadot postaje ambasador Revlona i otkriva nove kozmetičke proizvode

Poznata glumica Gal Gadot, koja je igrala glavnu ulogu u superherojskom akcionom filmu „Wonder Woman“, postala je ambasador američkog brenda Revlon i već je predstavila svoju debi...

Fitnes

Zašto su tikvice zaista dobre za vas

Tikvice sadrže vitamine B, C, PP, A, E.