Obični ljudi su heroji reklamne kampanje Gucci Beauty

Pojavile su se prve fotografije posvećene novoj viziji lepote brenda Gucci.

Modeli i fotografi pronađeni su zahvaljujući izazovu na Instagramu. Gucci Beauty i Vogue Italia pokrenuli su na Instagramu #TheGucciBeautyGlitch projekat za traženje talenata – modela i fotografa. Glavni cilj bio je proširiti percepciju javnosti o lepom, podržati ideju inkluzivnosti i različitosti. Pod ovim hashtagom učesnici su objavili više od šest hiljada fotografija koje otkrivaju ideju nekonvencionalne lepote.

Gucci je promoviše od trenutka kada je Alesandro Mikele postao kreativni direktor brenda. Kuća priznaje da su beauty standardi u društvu uvek bili konzervativni i objedinjeni i “zasnovani na standardizovanom idealu izvrsnosti koji se teško može postići”.

Gucci nudi novi izgled: lepota nije sinonim za simetriju, harmoniju ili poštovanje socijalnih standarda. Ona je u samoizražavanju, u hrabrosti da se oseća slobodno u svom telu, u slobodi da prepoznate svoju jedinstvenost.

Divimo se fotografijama koje otkrivaju „šarm nesavršenosti“, koji se može nazvati jedinstvenim zaštitnim znakom svake osobe. Kuća snažno podržava ideju da šminka nije sredstvo za kamuflažu, već samoizražavanje. Stoga pravila o tome kako je primenie ne postoje. “Gucci je započeo dijalog koji je sada potreban više nego ikad pre. Svaki učesnik je pokazao da je lepota izuzetno raznolik i sveobuhvatan koncept koji varira u celom svetu i uzima u obzir različite kulturne znamenitosti. Srećom, jedino pravo interpretacije lepote i ograničenja samo su okvir koji smo postavili sebi.

Među umetnicima koji su učestvovali u projektu, dvoje su dobili pravo da prave beauty priče za Gucci Beauty. Uzgred, projekat je zamišljen u znak podrške oslobađanju nove maskare Gucci Mascara L’Obscur, o čemu Alesandro Mikele kaže: „Kreirao sam L’Obscur maskaru za stvarnu osobu koja, koristeći kozmetiku, na svoj način priča svoju ličnu priču o slobodi.“