Nova hot spot mesta za šoping u Beogradu

U jedinom tržnom centru u Evropi koji se nalazi na obali reke, gde šoping podseća na onaj u Parizu, ispijanje kafe na Milano, a šetnja između radnji na najlepšu šetnju po Beogradu,  TC Galerija, otvorene su tri nove šoping adrese. To su nove radnje italijanskih brendova Calzedonia, Intimissimi i prvi put u Srbiji – Intimissimi Uomo, smeštene u prizemlju Centra – seku se sa Sava avenijom, pri čemu je Calzedonia smeštena u Glavnoj, a Intimissimi i Intimissimi Uomo u Gradskoj ulici.

Kao svetski lider u proizvodnji luksuznih čarapa premium kvaliteta, Calzedonia je sinonim za tradiciju, dugotrajnost, seksepil, čija su zaštitna lica neke od najlepših žena na svetu, a poverenje mu poklanjaju milioni žena širom sveta. 

Intimissimi je pak poznat kao sinonim za udobnost, mekoću, ležernost, slobodu pokreta. Poslednja ambasadorka ovog brenda jeste pevačica Jennifer Lopez.

– Intimissimi podstiče žene da se osećaju dobro u svojoj koži. Svi Intimissimi komadi su elegantni, luksuzni i nosivi. Osećate se inspirisano i osnaženo čim ih obučete, rekla je diva u intrervjuu za Harper’s BAZAAR i objasnila zašto se brzo i lako odlučila da predstavlja Intimissimi i na taj način stane rame uz rame sa lepoticama kao što su Irina Shayk, Heidi Klum, Sarah Jessica Parker.

Ali, ono što možda najviše raduje jeste dolazak Intimissimi Uomo brenda kod nas. Praktična i moderna, svaka Intimissimi Uomo kolekcija obuhvata donji veš za muškarce, čarape, loungewear program, kao i onaj za plivanje.

Donje rublje proizvodi se od vrhunskih materijala, kao što su pamuk i mikrovlakna, koji doprinose mekanoj teksturi i lakoći kretanja u Intimissimi komadima.

Ukoliko želite da obradujete sebe i svoje voljene, neka tri nove šoping adrese budu must- have stanica ovog vikenda. 

Fotografije: Calzedonia & Intimissimi promo