Kardi Bi otkrila pozadinu novog spota

Njujorška reperka Kardi Bi prva je u američkoj muzičkoj industriji prekinula prinudni odmor zbog pandemije i sa videa u domaćoj radinosti prešla na profesionalne. Pošto je SAD i dalje u vrhu po obolelima od covid-19, skupa produkcija spota za pesmu WAP postala je još skuplja. O novom videu se uveliko priča, i to ne samo zbog otvorenog seksualnog naboja, naročito između 27-godišnje reperke i njene mlađe koleginice Megan Thee Stallion. Pevačice su morale da izdvoje i pozamašnu sumu kako bi snimanje bilo bezbedno za sve članove tima.   

Video prikazuje ženski tandem u raznim senzualnim situacijama, od brčkanja u zatvorenom bazenu do zagrljaja u jami punoj zmija. Među “glumcima” iz zoo-vrta ima i leoparda, belih tigrova… Gostuje im nekoliko slavnih žena, među kojima se ističe princeza kozmetičke industrije Kajli Džener.     

Kardi Bi je priznala da je spot bio veoma skup, ne samo zbog vrhunskih digitalnih efekata i kostima na teme iz životinjskog carstva koje su radili poznati dizajneri, nego i zbog okolnosti u kojima je nastao. – Bilo je čudno snimati spot u doba korone. Morali smo da potrošimo 100.000 dolara samo na testiranje. Svi na snimanju morali su da se testiraju na covid-19 – objasnila je ona. Leopardi, tigrovi i zmije snimani su zasebno. – Nismo snimali sa životinjama zbog pandemije. Te su scene snimljene odvojeno pa kasnije spojene – dodala je reperka. Spot WAP je, međutim, mnoge razljutio. Najpre zbog provokativnog sadržaja kojim Kardi i Megan, kako su objasnile, promovišu feminizam, dok je nekima zasmetalo to što se među umetnicama afroameričkog porekla pojavljuje jedna belkinja, Kajli Džener. – Spot nema veze s rasom. Kajli je bila jako ljubazna prema mojoj ćerki i sestri na rođendanu njene male Stormi pa sam je pozvala na snimanje – poručila je Kardi kritičarima na društvenim mrežama.

Autor: Milica Đorđević

Fotografije: Profimedia