grazia

U fokusu

Mesec borbe protiv raka dojke: Zbog čega je #RozeOktobar najvažnija tema svakog dana oktobra?

Povodom Meseca borbe protiv karcinoma dojke, kompanija Galenika će i ove godine donirati sredstva Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije. Od svakog kupljenog Pantenol proizvoda tokom oktobra (bilo da je reč o Pantenol kremi, masti, rastvoru, oribletama ili peni), Galenika izdvaja 20 dinara za donaciju i pomoć nacionalnom institutu koji se bavi dijagnostikom, lečenjem i savetovanjem najvećeg broja pacijenata obolelih od raka dojke u našoj zemlji. 

Rak dojke je najčešći oblik karcinoma i mesec borbe protiv ove bolesti ima za cilj podizanje svesti o učestalosti oboljenja i važnosti prevencije i pregleda, odnosno rane dijagnostike, koja znatno utiče na terapiju i uspešnost izlečenja.

Rak dojke je najčešći zloćudni tumor i kod žena u Srbiji. Svake godine se dijagnostikuje kod preko pet hiljada žena, a statistika kaže da jedna od osam žena tokom svog života oboli od raka dojke. To je bolest koja pogađa veći procenat žena, ali je prisutna i kod muškaraca. Godišnji skrining pregledi i rana dijagnostika su od velikog značaja za tok i uspešnost lečenja i to je osnovni razlog zbog koga bi o ovoj temi trebalo da govorimo svakog meseca, a ne samo u oktobru, ali i svakog dana oktobra.

Pored godišnjih pregleda kod lekara, preporuka je da se samopregled grudi obavlja jednom mesečno. On traje svega par minuta koji mnogo znače i predstavlja set propisanih palpatornih koraka koje svako može da obavi kod kuće.

Galenika aktivno podržava borbu protiv karcinoma dojke vodeći se principom “Podeli-Podseti-Proveri” jer ovo je tema koja zahteva informisanje i zajedništvo. Svetska zdravstvena organizacija zato podizanje svesti o ovoj bolesti navodi kao najvažniji korak u ishodu lečenja i smanjenju smrtnosti. Pružanjem edukacije o zdravlju, radi jačanja svesti žena o znacima i simptomima raka dojke, i razumevanjem važnosti ranog otkrivanja i lečenja, više žena bi se redovno pregledalo i konsultovalo sa lekarom. 

Svojom akcijom, kompanija Galenika i brend Pantenol već drugu godinu skreću pažnju na važnost prevencije i redovnih samopregleda. Dodatno, kroz donatorsku akciju svi potrošači kupovinom Galenikinih Pantenol proizvoda učestvuju u donaciji Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije. 

PROMO

Pročitajte još

Povezane teme

U fokusu

Pod sjajem zvezda: Decembarsko izdanje magazina GRAZIA od sutra je u prodaji!

Iza nas je godina u kojoj je pandemija ustuknula pred novim izazovima, posle kojih svet definitivno neće biti isti.

U fokusu

Prvi je dostigao 500 miliona pratilaca na Instagramu: Kristijano Ronaldo nije najbolji samo u fudbalu

Fudbaler je prestigao neke od najpoznatijih influensera na svetu kao što su Kajli Džener, Arijana Grande, Selena Gomez.

U fokusu

Lažnoj najlmađoj milijarderki preti duga robija

Iako joj je krivica sudski dokazana, Elizabeth Holmes i dalje uživa sa suprugom, decom i dva psa na raskošnom imanju u Kaliforniji. Pravni stručnjaci tvrde da neće još dugo

U fokusu

Ko je nova devojka Breda Pita? Slavni glumac ljubi bivšu suprugu svog kolege

Bred je novu devojku izveo na dejt i na koncert, a upoznao ju je i sa prijateljima.

U fokusu

Dženifer Aniston prvi put iskreno o borbi za potomstvo

Glumica je otkrila da je u tridesetim i četrdesetim pokušavala da postane majka.

U fokusu

Bono Voks: Kako je slavni pevač neplanirano zanoćio u Beloj kući

Sklonost Bona Voxa, frontmena čuvenog benda U2, ka političkom aktivizmu dobro je poznata, ali je on krio šta se dešavalo iza kulisa takvih događaja.

U fokusu

Ova mlada glumica imala je najburniji ljubavni život u Holivudu i sada ga je ostavila za sobom

Glumica Mišel Vilijams je u 42. godini postala mama treći put, a njeni obožavaoci mogu da odahnu, jer je završila sa potragom za pravim čovekom. Bar nama tako izgleda.