grazia

U fokusu

Mesec borbe protiv raka dojke: Zbog čega je #RozeOktobar najvažnija tema svakog dana oktobra?

Povodom Meseca borbe protiv karcinoma dojke, kompanija Galenika će i ove godine donirati sredstva Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije. Od svakog kupljenog Pantenol proizvoda tokom oktobra (bilo da je reč o Pantenol kremi, masti, rastvoru, oribletama ili peni), Galenika izdvaja 20 dinara za donaciju i pomoć nacionalnom institutu koji se bavi dijagnostikom, lečenjem i savetovanjem najvećeg broja pacijenata obolelih od raka dojke u našoj zemlji. 

Rak dojke je najčešći oblik karcinoma i mesec borbe protiv ove bolesti ima za cilj podizanje svesti o učestalosti oboljenja i važnosti prevencije i pregleda, odnosno rane dijagnostike, koja znatno utiče na terapiju i uspešnost izlečenja.

Rak dojke je najčešći zloćudni tumor i kod žena u Srbiji. Svake godine se dijagnostikuje kod preko pet hiljada žena, a statistika kaže da jedna od osam žena tokom svog života oboli od raka dojke. To je bolest koja pogađa veći procenat žena, ali je prisutna i kod muškaraca. Godišnji skrining pregledi i rana dijagnostika su od velikog značaja za tok i uspešnost lečenja i to je osnovni razlog zbog koga bi o ovoj temi trebalo da govorimo svakog meseca, a ne samo u oktobru, ali i svakog dana oktobra.

Pored godišnjih pregleda kod lekara, preporuka je da se samopregled grudi obavlja jednom mesečno. On traje svega par minuta koji mnogo znače i predstavlja set propisanih palpatornih koraka koje svako može da obavi kod kuće.

Galenika aktivno podržava borbu protiv karcinoma dojke vodeći se principom “Podeli-Podseti-Proveri” jer ovo je tema koja zahteva informisanje i zajedništvo. Svetska zdravstvena organizacija zato podizanje svesti o ovoj bolesti navodi kao najvažniji korak u ishodu lečenja i smanjenju smrtnosti. Pružanjem edukacije o zdravlju, radi jačanja svesti žena o znacima i simptomima raka dojke, i razumevanjem važnosti ranog otkrivanja i lečenja, više žena bi se redovno pregledalo i konsultovalo sa lekarom. 

Svojom akcijom, kompanija Galenika i brend Pantenol već drugu godinu skreću pažnju na važnost prevencije i redovnih samopregleda. Dodatno, kroz donatorsku akciju svi potrošači kupovinom Galenikinih Pantenol proizvoda učestvuju u donaciji Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije. 

PROMO

Pročitajte još

Povezane teme

U fokusu

Porodično stablo Guči: Ko su članovi modne imperije?

Baš kao feniks, i Guči je više puta morao da izgori da bi se ponovo izdigao iz pepela, a ovo ciklično ponavljanje istorije traje sada već tačno 100 godina.

U fokusu

Madona još jednom dokazuje da je oličenje seksa, ali ljudima to smeta - zašto?

Madona mora da počne da se ponaša u skladu sa svojim godinama, glasi samo jedan od brojnih negativnih komentara.

U fokusu

Budućnost je prisutna: Novi broj magazina Grazia od danas je u prodaji!

Finale godine je pred vratima i u decembarskom broj magazina Grazia nudimo vam nešto drugačije.

U fokusu

Redak selfi Džulije Roberts nosi važnu poruku o zahvalnosti

Džulija Roberts podelila je svoju fotografiju na Instagramu kako bi obeležila američki praznik Dan zahvalnosti.

Intervju

Amer Mohamad - Eklektika u službi futurizma

Inspirisan nadrealizmom, živopisnim bojama i vibrantnim motivima fotograf Amer Mohamad vodi nas na vanvremensko modno putovanje.

U fokusu

Ovo je Eva: Ćerka Stiv Džobsa koja neće naslediti njegovo bogatstvo

To nije sprečilo Evu da živi luksuznim životom, a sa svojim dosadašnjim dostignućima, verovatno je i više nego spremna da napravi ime za sebe.

U fokusu

Udaje se Dženifer Lopez?

“Znate me, ja sam romantična.”