grazia

LIVING

Direktno iz Kopenhagena JYSK predstavio novu kolekciju za uređenje enterijera

Koji trpezarijski sto da izabrete, a koji kuhinjski pribor je "in", šta je sve potrebno za opremanje spavaće sobe - samo su neke od tema za uređenje enterijera koje je JYSK predstavio velikom broju novinara i influensera širom Evrope na online događaju koji je juče održan.

Iz specijalno osmišljenog studija u središtu Kopenhagena, JYSK je učesnicima predstavio način na koji upotrebljava trendove u razvoju asortimana i kako radi na tome da kompanija postane još održivija.

"Biti u trendu i pri tome biti održiviji ide ruku pod ruku. Želimo da obezbedimo da naši proizvodi uvek odgovaraju potrebama i očekivanjima naših kupaca. Takođe, želimo da uradimo sve što možemo kako bismo omogućili da naši proizvodi postanu održiviji. Uz predstavljanje nekih od naših sjajnih noviteta, to je naša glavna poruka ovog druženja", objašnjava Rikke Blæsild, Rukovodilac asortimana i dizajna u JYSK-u, koja je predstavila trendove i nove proizvode.

Postati održiviji

Jedan od učesnika na događaju bio je i Rune Jungberg Pedersen, koji kao Direktor komunikacija i DOP-a u JYSK-u blisko sarađuje sa kolegama iz cele kompanije sa ciljem sprovođenja promena kako bi obezbedili još održivije poslovanje.

"Cilj JYSK-a je integrisanje održivosti u sva relevantna područja našeg poslovanja. Želimo to da osiguramo na vrhunskom nivou, što znači da smo spremni da ispunimo i više od jednog dela odgovornosti koja nam pripada po tom pitanju borbe protiv klimatskih promena, prodaji proizvoda od održivih materijala i smanjenju ambalaže i otpada. Za to je potreban angažman cele kompanije, a mi smo definitivno na dobrom putu, iako je važno da budemo svesni da je pred nama dug put", pojasnio je Rune Jungberg Pedersen.

I uživo i online događaji

Prenos uživo iz Kopenhagena ove jeseni nije potpuno zamenio druženja uživo koja JYSK planira da organizuje u budućnosti. U zavisnosti od ograničenja nastalih na lokalnom nivou zbog pandemije, JYSK i dalje planira događaje uživo kako bi predstavio trendove, svoje nove proizvode i ispričao zanimljive priče iz svog poslovanja.

"Kao međunarodna kompanija sa prodavnicama širom Evrope, želimo da budemo "lokalni" u svakom smislu te reči. Ali, sa ovakvim online dešavanjima imamo mogućnost da dopremo do velikog broja učesnika iz više različitih zemalja odjednom, što daje posebnu čar. Osim toga, smatram da je zaista lepo pozvati ljude na virtuelno putovanje u Dansku, jer smo jako ponosni na svoje skandinavsko poreklo. Nadam se da su se svi učesnici dobro zabavili", zaključio je Martin Fyn Aamand, Menadžer za komunikacije i odnose sa javnošću u JYSK-u, koji je istovremeno bio i moderator ovog dešavanja.

PROMO

Pročitajte još

Povezane teme

LIVING

Mesto koje nas spaja

Šoping centar Stadion proslavlja Međunarodni dan porodice.  

LIVING

Renovirate kupatilo? Probajte boho stil

Ovo je deset primera savršeno sređenih kupatila.

LIVING

28 kreativnih ideja za ukrašavanje uskršnjih jaja

Probudite dete u sebi i odlično se zabavite!

LIVING

Najlepša uskršnja dekoracija

Unesite duh praznika u svoj dom.

LIVING

Zavirite u stan Novaka Đokovića

Ovaj stan u Majami Biču vredi vrtoglavih 6 miliona dolara.

LIVING

Mali rituali koji vam mogu spasiti vezu ili brak

Aktivnosti koje obavljate zajedno, svakog dana po samo nekoliko minuta, mogu znatno poboljšati kvalitet celog odnosa.

LIVING

Poznati parovi nekad i sad

Koliko su se poznati parovi promenili od početka veze?

LIVING

Prolećni trendovi u uređenju enterijera

Evo kako dizajneri enterijera "ažuriraju" izgled svog doma u novoj sezoni.

LIVING

Novo ljubavno gnezdo Ričarda Gira i Alejandre Silve: Unutar 10 miliona vredne vile iz georgijanskog perioda

Poznati glumac kupio je mnogo manju vilu u odnosu na onu koju je prethodno posedovao, ali nestvarno lepu.

LIVING

12 najlepših biljaka koje možete pokloniti dragoj osobi za bilo koju priliku

Odlučili ste da poklonite biljku, ali ne znate koju? Evo predloga!