grazia

Nega kože

Kako da kupanje svojih mališana učinite manje stresnim?

Kompanija JOHNSON’S® je lansirala preko 30 novih proizvoda sa poboljšanjima, kako spolja tako i iznutra, obećavajući samo najbolje za bebe i pomažući roditeljima da #IZABERU nežno. 

Brend JOHNSON’S® je poboljšan, iznutra i spolja, kako bi roditeljima pružio sve ono što oni žele i ništa od onoga što oni ne žele. Sa misijom da stvorimo najblaže proizvode za bebe na svetu, a uz podršku nauke i ispitivanja, JOHNSON’S® se transformisao kako bi ispunio potrebe današnjih, modernih roditelja, dajući im proizvode i pakovanja koja obezbeđuju samo najbolje za bebu.  

JOHNSON’S® razume da današnji roditelji imaju različite želje i potrebe vezano za proizvode koje koriste na svojim bebama, kako u pogledu spoljašnjosti tako i unutrašnjosti tj. sastava proizvoda. Pored decenija pionirskog istraživanja u oblasti nege beba i uz rigorozna ispitivanja, JOHNSON’S® je radio sa hiljadama roditelja da bi unapredio sve što je u vezi sa njegovim proizvodima, kako bi oni mogli da imaju poverenja i da se osećaju sigurnim kada ih koriste. Tokom procesa reformulacije odbačeno je preko 400 sastojaka. Jednostavniji, nežniji proizvodi su bez prisustva parabena, sulfata i boja* i formulisani su tako da, na najmanju moguću meru, svedu rizik od alergija i da imaju 90% prirodno dobijenih sastojaka.**

Linija JOHNSON’S® proizvoda pod originalnim, zaštićenim nazivom CottonTouchTM (dodir pamuka) je posebno osmišljena za osetljivu kožu novorođenčeta. Ultra lagana i savršeno pH izbalansirana kupka i losion, su napravljeni sa pravim pamukom i povećavaju osećaj izrazito nežnog dodira. Proizvodi sadrže samo namenske sastojke, i ne sadrže parabene, ftalate, niti sulfate. Miris linije proizvoda CottonTouchTM je testiran širom sveta i uspešno je dokazano da povećava emotivnu vezu između roditelja i bebe, kako bi se postiglo kupanje uz manje stresa, pri čemu se pomaže u rastu i emotivnom razvoju novorođenčeta.  

Senior Director, Global Scientific Engagement at Johnson & Johnson Consumer, David Mays kaže: "Mi smo uvek stavljali roditelje u srce našeg brenda. Za potrebe ovog monumentalnog ponovnog lansiranja mi smo zaista slušali roditelje koji istinski razumeju ono što im je tačno potrebno od proizvoda za negu kože. Kao brend, mi smo posvećeni rigoroznom testiranju i neumorno smo radili zajedno sa naučnicima, pedijatrima i dermatolozima, kako bi smo kreirali proizvode koji su onoliko nežni koliko mi želimo da svet to bude. Johnson & Johnson je pionir u nauci o nezi bebine kože već 125 godina i mi smo veoma ponosni na to nasleđe. Stoga smo srećni što smo u stanju da porodicama ponudimo mogućnost da probaju celokupni portfolio naših proizvoda i da znaju da time svojim bebama pružaju najbolju moguću negu."

Svi proizvodi su posebno osmišljeni kako bi bili odgovarajući različitim uzrastima, od brige o novorođenčetu odmah po rođenju, brige o aktivnim bebama, kao i brige o deci, ne zaboravljajući pri tome proizvode koji predstavljaju ikone voljene klasike namenjene celoj porodici.   

Novorođenče: proizvodi su osmišljeni tako da pruže osećaj sigurnosti i podstaknu povezivanje između roditelja i deteta uvođenjem linije proizvoda CottonTouchTM.

Aktivna beba: proizvodi koji su posebno stvoreni za mališane u pokretu kao pomoć pri otkrivanju i istraživanju. Linija proizvoda Bedtime sa aromom pod originalnim nazivom Natural CalmTM. Ovi proizvodi se mogu koristiti kao deo klinički dokazane rutine koja pomaže bebi da zaspi brže i da duže spava, kada se ovi proizvodi koriste kao deo svakodnevne rutine.  

Deca: proizvodi ove linije su u osnovi dizajnirani i sa roditeljima i sa decom, sa zabavnim pakovanjem i novim karakterima, kao i sa sastojcima za raščešljavanje i ojačavanje kako bi se vreme kupanja učinilo lakšim za decu i roditelje.    

Originali: miris koji je istinski povezan sa bebom, linija proizvoda koji se ne može zaboraviti. Originali su takođe reformulisani kako bi se uklonile boje* i neželjeni sastojci koji ne koriste bebi, ali ovi proizvodi su i dalje zadržali svoj iskonski miris i učinak. 

Nova linija proizvoda kompanije JOHNSON’S® se nalazi u glavnim maloprodajnim objektima širom Srbije.

Više od 125 godina, JOHNSON’S® brend je pouzdani ekspert u oblasti nege bebine kože. Svi JOHNSON’S® proizvodi su bez prisustva parabena i ftalata, a takođe su i dermatološki ispitani i formulisani tako da se rizik od pojave alergije svede na najmanju moguću meru. Paleta proizvoda JOHNSON’S® jednostavno sadrži blage ali efikasne sastojke koji su posebno formulisani za brigu o bebinoj delikatnoj koži i kosi.  

*isključujući sapune 

 **Na osnovu Međunarodne organizacije za standardizaciju (ISO) definicija i kriterijumi za prirodne i organske kozmetičke  sastojke i proizvode. U skladu sa standardom ISO16128, "prirodno poreklo" se odnosi na sastojke koji sa više of 50% potiču iz prirodnih resursa, kao što su biljke ili minerali, kao i na one sastojke koji su dobijeni putem definisanih hemijskih odnosno bioloških procesa i rastvarača.

Povezane teme

Trendovi

4 sveže ideje za manikir koje ćemo sigurno isprobati ovog leta

Za prve dane leta biramo žive boje i trendi manikir sa naglaskom na detalje.

Kosa

Smeđa kosa: 5 vrhunskih načina za oživljavanje boje tokom leta

Od proleća sanjamo da leto dočekamo sa potpuno novom bojom i frizurom i konačno je došlo vreme.

Fitnes

Naomi Kembel otkriva na Instagramu tajnu savršenog tela

Naomi Kembel je poznata po svom fit telu i savršeno oblikovanim nogama.

Kosa

Boemske frizure za letnje šetnje

Ukoliko želite da ovog leta budete „dete cveća“ izdvojili smo za vas niz frizura koje ćete lako napraviti i koje su potpuno inspirisane 70-im godinama.

Kosa

4 znaka koji otkrivaju da je vaša kosa oštećena

Često farbanje, stres, vrućina i loša ishrana - faktori koji utiču na zdravlje naše kose su mnogobrojni i donekle neizbežni.

Nega kože

Otkrivamo: zašto kozmetički proizvodi nakon nekog vremena nisu toliko efikasni

Šta se dešava kada osetimo da su naši proizvodi za negu kože magično prestali da funkcionišu?

Fitnes

Super voće: koje vrste treba uvrstiti u ishranu

Pored super hrane, preporučujemo i super voće, jer je naročito leti jedan od naših izbora broj jedan ujutro i uveče.

Fitnes

Intuitivna dijeta: 7 tajni za mršavljenje bez dijete

Zdrava ishrana ne sme biti povezana sa uskraćivanjem omiljene hrane.

Parfemi

12 parfema sa notom jorgovana

Miris jorgovana povezan je sa kasnim prolećem, kada ovaj cvet cveta.

Kosa

Ova nijansa čini da kosa izgleda gušće i bogatije

Da, postoje boje za kosu koje imaju potencijal da transformišu ceo naš izgled.

Fitnes

Prirodni načini za rešavanje nadimanja

Od zelenog čaja do kurkume, postoje specifični sastojci koji čine čuda kada je u pitanju ublažavanje nadimanja.

Trendovi

6 najelegantnijih nijansi za letnji manikir

Elegantan stil ocenjuje se na osnovu detalja, čak i po boji laka koji odaberemo za nokte, koji je poslednji dodir našeg izgleda.

Nega kože

Esencijalno ulje pomorandže: 2 razloga za stalnu upotrebu

Još jedno esencijalno ulje dinamički ulazi u vaš budoar i postaje saveznik u čestim kozmetičkim postupcima.

Fitnes

Koliko kafe treba da popijete da biste izgubili masti sa stomaka?

Čuli ste beskrajne teorije o kafi. Doprinosi dugovečnosti, povećava erotsko raspoloženje, ne dozvoljava vam da spavate i pomaže vam u sagorevanju masti.