Jedan mural poklon celom gradu

Uz podršku i svesrdnu saradnju sa Stadion Shopping Centrom i predstavnicima kompanije „Roma Company“, beogradska marketinška agencija SVA je osmislila, pokrenula i realizovala  društveno odgovornu kampanju, koja za cilj ima buđenje svesti i promenu negativnih navika vozača.

Neprimereno parkiranje na mestima za lica sa invaliditetom i parking pozicijama za porodicu je nešto što, na žalost, sve češće viđamo na ulicama grada. Ova pojava je posebno primetna u tržnim centrima uoči praznika, kada se broj posetilaca značajno uvećava.

Ove zime u garaži Stadion Shopping Centra, na nivou -1 kod samog ulaza u centar, ne možete da ne primetite grafit pod nazivom „Šta bi ti majka rekla?“, autorsko delo SVA agencije koji na duhovit i direktan način, poziva vozače da dobro razmisle kada se nepromišljeno parkiraju na mesta rezervisana za osobe sa invaliditetom ili pozicije rezervisane za porodice sa malom decom.

Aleksandar Bojić, menadžer SC  Stadion je povodom završetka oslikavanja zida izjavio: “Glavna poruka idejnog rešenja murala je veoma efektna i odmah smo je prepoznali kao savršeno rešenje za problem sa kojim se svakodnevno suočavamo. Ova akcija podržava porodicu i apsolutno je kompatibilna sa našim poslovnim opredeljenjem jer smo mi centar prvenstveno okrenut porodici, porodičnim vrednostima, moralnom ponašanju i svemu što pozitivno utiče na jedno društvo.’’

Ivana Petković, kreativna direktorka SVA objašnjava značaj kampanje za samu agenciju: ,,Naša kampanja je najlepši način da završimo 2022. godinu i da pretočimo u kreativan izraz sve ono o čemu svakodnevno pričamo sa klijentima – da na polju komunikacija pokušamo da nađemo rešenje i promenimo ponašanje pojedinaca.’’ 

Na temu društveno odgovornih aktivnosti, Maja Subotić, generalna direktorka SVA, komentariše: ,,Društvena odgovornost se  često završava na nivou postojanja zvaničnog dokumenta i/ili direktive iz neke centrale uz nedovoljnu suštinsku podršku u realizaciji različitih aktivnosti, koje obično završe na jednokratnom osmišljavanju u marketinškim agencijama. CSR treba da reflektuje  istinsku volju, želju i opredeljenje celog tima kompanije da učini nešto dobro za svoju zajednicu, što inače svakodnevno interno i sa svojim partnerima već živi.’’

Tekst: Promo

Foto: Promo

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.