Kafa koja budi čula: L’Or stigao na domaće tržište

Iako Srbija spada među zemlje sa najvećom potrošnjom kafe na globalnom nivou, za nas ona nikada nije bila samo statistika – niti samo napitak. Kafa je duboko ukorenjena u našoj svakodnevici, kulturi i mentalitetu. To je jutarnji ritual bez kog dan ne počinje, povod za spontani razgovor ili pauza koja se „slučajno“ oduži. Kafa spaja ljude i otvara teme, a kada govorimo o njoj, ne mislimo samo na ukus – već na kompletan doživljaj koji oplemenjuje svaki trenutak.

L’OR-Beril Tekelioğlu Kayıkcı
L’OR-Frederic

Upravo tu potrebu prepoznaje i zadovoljava L’OR, globalni i najbrže rastući brend iz portfolija kompanije JDE Peet’s, prisutan na više od 80 tržišta širom sveta – a od sada i u Srbiji. Povodom lansiranja L’OR Espresso premium aluminijumskih kapsula na domaće tržište, u Beogradu je  održan ekskluzivan događaj na kom je predstavljeno šest varijanti ove kafe koja će biti dostupna u Srbiji: Ristretto 11, Supremo 10, Forza 9, Profondo Lungo 8, Colombia i Brazil.

Među prvima koji su imali priliku da isprobaju jedinstvene ukuse L’OR Espresso kafe bili su TV lice Maja Nikolić, influenseri Aleksa Todorović, Iva Ču, Jovana Jocić, ali i glumac Luka Raco koji je otkrio sa kim najviše voli da pije kafu.

„Moram da priznam da najviše uživam u kafi ujutru, kada sam sam – to je moj trenutak mira, ono što svi priželjkujemo tokom dana. Kafu pijem svakog dana, nekad i po nekoliko puta. Tokom snimanja zna da se desi da preteram, ali kada je kafa vrhunskog kvaliteta, kao što je L’OR, onda je to sasvim u redu“, priznao je Luka.

L’OR na francuskom znači zlato, pa kao što i samo ime upućuje, predstavlja pravi zlatni standard u svetu espresa. Kapsule su napravljene od pažljivo biranih, visokokvalitetnih zrna kafe i donose espresso bogate arome, punog ukusa i raskošne kreme – upakovane tako da sačuvaju ono najbolje u svakoj šoljici.

L’OR je poziv da probudite sva svoja čula – da vidite, okusite, pomirišete, dodirnete i u potpunosti doživite svaki trenutak. Taj momenat nazivamo „senzornim buđenjem“ u kom svakodnevni momenti postanu nezaboravna iskustva. Jer pravo zadovoljstvo se oseća i u njemu se uživa. To je suština našeg brenda“, poručuju iz L’OR-a.

Zvanice su, osim što su uživale u degustaciji vrhunskog espressa i sjajnoj atmosferi, imale priliku da otkriju zanimljivosti o L’OR-u kroz priče bariste, ali i da se upuste u kreativne izazove poput crtanja kafom.

Foto: Warp studio

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.