New Moment proglašen za Agenciju godine na dodeli UEPS nagrada

Na ovogodišnjoj UEPS ceremoniji, New Moment New Ideas Company je poneo priznanje Agencija godine. Ova nagrada potvrđuje višedecenijsku poziciju agencije među najvažnijim nosiocima kreativne prakse u Srbiji i regionu, ali i ideja koje traju duže od jednog ciklusa, trenda ili formata.

Pored centralnog priznanja večeri, New Moment je ove godine ukupno osvojio 17 UEPS nagrada – četiri zlatne, šest srebrnih i sedam bronzanih, u kategorijama koje obuhvataju društveno odgovornu komunikaciju, integrisane kampanje, kreativnu efikasnost, brend PR, kao i projekte u oblasti kulture, finansija i maloprodaje. Među nagrađenim radovima izdvajaju se kampanje realizovane za Delhaize Serbia („Iz prve ruke“, „Savršene nesavršenosti“), Carlsberg Srbija („Uncool Friend“), Yettel Bank („Bank MAX“, „FIKS kredit“), Procter & Gamble („Kaže se menstruacija“). Nagrađeni su i projekti u kulturi za Beogradsku filharmoniju („Krešendo“) i Pozorište Duško Radović („Večernja scena“). Ovaj rezultat govori o širini kreativnog delovanja, ali još više o idejama koje umeju da menjaju oblik, a da ostanu prepoznatljive po stavu, doslednosti i snazi poruke.

„UEPS priznanje Agencija godine za nas je potvrda vrednosti u koje verujemo od samog početka, da ideja vredi više od svake valute. Nagrade koje smo dobili nisu cilj same po sebi, već rezultat dugoročnog ulaganja u kreativnost koja ima smisao, odgovornost i kontinuitet. Nastavljamo da gradimo New Moment na tim temeljima, dosledni uverenju da dobre ideje uvek pronalaze svoj put“, izjavio je Žarko Sakan, Managing Director agencije New Moment.

U osnovi nagrađenih radova nalazi se pristup koji New Moment neguje decenijama, da dobra ideja nije ona koja samo privuče pažnju, već ona koja opstane, pokrene, ostavi trag i postane deo kulture.

„Priznanje Agencija godine za nas ima posebnu težinu u trenutku kada proslavljamo četrdesetu godišnjicu New Momenta. Četiri decenije rada obeležene su stalnom spremnošću na promenu, učenjem i preispitivanjem sopstvene uloge u industriji koja se neprestano menja. I uprkos svim transformacijama tržišta, tehnologija i formata, ostali smo dosledni Sakijevoj viziji da ništa nije ostvareno dok prethodno nije odsanjano“, izjavio je Lazar Sakan, CEO agencije New Moment.

Tokom godina, New Moment je izrastao u regionalnu mrežu stručnjaka različitih profila, okupljenih oko zajedničkog uverenja da je komunikacija prostor u kome se prepliću strategija i umetnost. Upravo taj spoj omogućio je da se kreativni rad New Momenta prepoznaje ne samo kroz nagrade, već i kroz dugoročne odnose sa klijentima i trajan uticaj na komunikacionu kulturu u regionu.

Sa priznanjem Agencija godine i u susret četrdesetoj godišnjici postojanja, New Moment ulazi u naredni period sa istom ambicijom s kojom je i započeo, da stalno iznova pomera granice i potvrđuje da su dobre ideje uvek aktuelne.

Foto: Ivana Todorović

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.