Od malih nogu do zdravih izbora uz vanzemaljca Zigija sa planete spelte

Deca najlakše uče kroz priču, slike i igru, zato se preporučuje da se u njihovom ranom detinjstvu upravo na ovaj način formiraju prave vrednosti i dobre navike. Zato knjiga „Planeta Spelta“, koju je kompanija Lidl Srbija objavila u saradnji sa JRJ izdavaštvom, pruža značajnu podršku roditeljima u misiji formiranja što zdravijih prehrambenih navika mališana, kroz galaktičke avanture glavnog junaka Zigija sa imaginarne planete Spelte. 

Knjiga „Planeta Spelta“ govori o osvešćenoj ishrani – kroz duhovite i edukativne avanture vanzemaljca Zigija sa planete „Spelte“, najmlađima pruža priliku da upoznaju „savršen svet“ u kojem se hrana ne baca, u kom se uči o tome zašto su žitarice, voće i povrće važni i kako svakodnevne odluke utiču na naše zdravlje, ali i na planetu. Zigi, prilikom dolaska na planetu Zemlju, iznenađen navikama koje ovde zatiče, svojim novim zemaljskim prijateljima pomaže da shvate kako male promene u ishrani mogu imati velike efekte.

Osvešćena ishrana je za decu posebno važna jer upravo u ranom uzrastu stvaraju navike koje će ih pratiti celog života. Kada nauče da biraju raznovrsnu, nutritivno bogatu i sezonsku hranu, deca dobijaju energiju za rast i razvoj, ali i temelj za snažan imunitet i zdravlje. Istovremeno, uče da hrana nije samo gorivo za telo, već i način da brinemo o prirodi i resursima koje koristimo. Zigi sa planete Spelte je sjajan junak koji na zanimljiv način deci približava osvešćenu ishranu. Ako deci od malih nogu pokažemo da obrok može biti i zdrav i zanimljiv, ne gradimo samo dobro zdravlje danas, već i navike koje će nositi ceo život poručila je nutricionistkinja Snežana Paučinac.

Knjiga „Planeta Spelta“ je namenjena deci starijoj od četiri godine. Ona predstavlja jedan od koraka u pravcu edukacije novih generacija o važnosti održivosti i zdravijih izbora o kojima moramo svi da mislimo. Knjiga je dostupna u prodaji u svim Lidl prodavnicama od 18. septembra po ceni od 399,99 dinara. Dodatno, deo tiraža, oko 2.700 primeraka, Lidl Srbija donira vrtićima širom zemlje.

Na ovaj način kompanija Lidl želi da podrži porodice i podstakne najmlađe da od ranih godina razvijaju zdravije i održivije navike, jer budućnost dece, ali i planete, zavisi od izbora koji se prave danas. Misliti na sutra, već danas – isplati se.

Foto: Dušan Petković

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.