grazia

Lifestyle

Spasimo hranu: Nacionalni dan davanja u Lidlu

U susret Nacionalnom danu davanja koji se obeležava 9. oktobra, kompanija Lidl Srbija poziva sve svoje potrošače da se priključe kampanji "Spasimo hranu, spasimo humanost" i akciji prikupljanja hrane za one kojima je ona najpotrebnija. Tokom vikenda, 9. i 10. oktobra, u odabranim prodavnicama Lidla u Šapcu, Zaječaru, Kragujevcu, Nišu, Novom Sadu i Beogradu, svi potrošači koji budu želeli da podrže ovu akciju i doniraju hranu moći će da kupe namirnice i ostave ih na označeno mesto iza kasa. Na kraju vikenda, sve prikupljene namirnice preuzeće organizacije Crveni krst, Banka hrane, Humano srce Šapca, Federacija banaka hrane Srbije i SOS Dečija sela Srbija i biće iskorišćena za pomoć njihovim korisnicima.

"Pozivamo potrošače da se priključe obeležavanju Nacionalnog dana davanja učešćem u ovoj akciji i da na jednostavan način pruže podršku ljudima kojima je potrebna pomoć. Čak i najmanja pomoć puno znači, posebno kada dolazi od srca. Dodatno, pored donacija potrošača, Lidl će obezbediti one namirnice koje budu nedostajale za pravljenje izbalansiranih paketa hrane", izjavila je Martina Petrović, rukovodilac Korporativnih komunikacija kompanije Lidl Srbija.  

Gradovi i Lidl prodavnice u kojima će, tokom 9. i 10. oktobra, biti moguće kupiti i donirati hranu su:  

  • Beograd: Kneza Višeslava 61V i Tošin bunar 41
  • Novi Sad: Futoški put 48 i Bulevar vojvode Stepe 2
  • Niš: Vizantijski bulevar 47 i Blagoja Parovića 1B
  • Kragujevac: Kraljevačkog bataljona 42A
  • Zaječar: Čupićeva ulica 10A
  • Šabac: Vojvode Janka Stojićevića 1

Ukoliko, pak, niste u mogućnosti da posetite naznačene Lidl prodavnice, a želite da doprinesete akciji, možete to učiniti i putem sajta spasimohranu.rs i to donacijom sredstava za kupovinu hrane koja će se u vidu paketa, kroz partnerske organizacije dostaviti ugroženim licima, 16. oktobra, na Međunarodni dan hrane.

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 11.500 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 29 zemalja sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 54 prodavnice u 33 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata "Top Employer Serbia" i "Top Employer Europe" za 2021. godinu.  

PROMO

Pročitajte još

Povezane teme

Lifestyle

PRAVILA NAGRADNOG KONKURSA "PROMENA KOJU ŽELIM"

Pročitajte pravila konkursa "Promena koju želim".

Lifestyle

Princ Vilijam podelio posebnu uspomenu na majku: "Ovu pesma nam je stalno pevala u kolima"

Princ o omiljenom singlu lejdi Di, koji su pevali zajedno tokom vožnje.

Lifestyle

Ben Aflek oktrio detalj o pomirenju sa Dženifer Lopez

Toliko je pitanja na koje želimo odgovore.

Lifestyle

Koga je Kejt sve volela pre nego što je odabrala princa?

Od barona do televizijske zvezde, vojvotkinja se može pohvaliti zgodnim bivšim momcima.

Lifestyle

Da li je ovo najbolji porodični automobil? Mi mislimo da da!

Udobna i primamljiva, bezbrižna i sigurna, vožnja Mazdom CX-30 promeniće vaš pogled na svakodnevicu.

Lifestyle

8 poznatih ličnosti koje su dobile status modnih ikona naše ere

Svojim stajlinzima na crvenom tepihu osigurali su sebi epitet najbolje odevenih ličnosti.

Lifestyle

Lepotice i demoni: Trend muškaraca koji je trenutno najpopularniji u Holivudu

Poznate dame izgleda žive svoju drugu mladost, odnosno, tinejdžersko doba!

Lifestyle

Čarolija zajedništva u srcu Coca-Cola novogodišnje kampanje

Praznična čarolija je svuda oko nas, a najlepša je kada delimo zajedničke trenutke i stvaramo neprocenjive uspomene.

Lifestyle

Jošanička Banja: Izvor zdravlja, spomenik herojstva

Jošanička Banja se nalazi na obroncima Kopaonika (24 km udaljena), na nadmorskoj visini od 550 m, u dolini reke Jošanice i njene pritoke Samokovke.

Lifestyle

Koliko faza "medenog meseca" u vezi zaista traje?

Svi se sećamo onih divnih početaka svake veze... Međutim, gde ta magija kasnije nestaje?

Lifestyle

DIRECT MEDIJA OBELEŽAVA JUBILEJ: Dvadeset godina gradimo tržište advertajzinga

Najveći uspeh je u trajanju, a DIRECT MEDIA United Solutions ove godine obeležava 20 godina uspešnog trajanja, pod sloganom "XX Years of knowing DIRECTion".

Lifestyle

Jedna od omiljenih destinacija srpskih turista: Instagram vodič kroz Puket na Tajlandu!

Kristalno čisto more, budistički hramovi i, naravno, slonovi sinonimi su za Puket.

Lifestyle

Kako da napravite savršene fotografije samo uz pomoć mobilnog telefona

Uživamo u “hvatanju” blistavih trenutaka i kreiranju uspomena kojima se uvek rado možemo vratiti. Bez dobrog mobilnog telefona - to bi bilo nemoguće.