Uspešno završen drugi po redu Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja

Snažne žene za snažan svet

Drugu godinu zaredom, uspešno je završen Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja, simbol osnaživanja, edukacije i podrške svim ženama. Ovaj program nastao je kao inicijativa kompanije Henkel i brenda Schwarzkopf Gliss, tokom prolećnog i jesenjeg ciklusa, polaznice dobijaju  dragocene uvide i podršku stručnjaka iz različitih industrija sa ciljem jačanja samopouzdanja žena i posvećenosti ličnom razvoju.

Ove godine, polaznice su tokom prolećnog ciklusa imale jedinstvenu priliku da prate predavanja posvećena ličnoj snazi, usavršavanju javnog nastupa i tehnikama prevencije sagorevanja na poslu. Jesenji ciklus je u fokusu imao mentalno zdravlje, kao i lifestyle savete korisne za svakodnevni život.

Posebnu pažnju u jesenjem ciklusu privukla je interaktivna panel diskusija pod nazivom „Snažne žene za snažan svet: Priče preduzetnica“. Uz inspirativne priče četiri uspešne dame Stelle Karl Ćosić, Lane Krunić, Milice Ličine i Mirjane Starčević koje su se odvažile da napuste korporacije i započnu sopstveni posao, polaznice su imale priliku da se upoznaju sa svim izazovima, nepredviđenim situacijama, odricanjima, ali i čarima uspeha žena u preduzetništvu. Panel je moderirala Milica Šljivančanin, direktorka marketinga HCB sektora u kompaniji Henkel Srbija.

“Veoma smo ponosni što smo uspešno priveli kraju drugi po redu Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja. Verujemo da su rad na sebi, međusobno osnaživanje i podrška ključni za samopouzdanje svih žena. U vremenu kada su poslovni izazovi sve veći, nastavljamo sa našom misijom rada na najboljoj verziji sebe, podržavamo rad na sebi koji zahteva posebne veštine, svesni da paralelni rad na ličnom i profesionalnom razvoju može biti posebno izazovan. Uz ovaj projekat omogućavamo polaznicama priliku da steknu neophodna znanja i veštine ključne za ostvarivanje svog punog potencijala. Drago nam je što smo i ove godine uspeli da ispunimo očekivanja nove generacije polaznica i verujemo da će znanja stečena na programu uspešno primeniti u budućnosti,” izjavila je Milica Šljivančanin.

Završnicu programa obeležilo je druženje u prijatnoj atmosferi gde su polaznice imale priliku da se bolje upoznaju sa portfolijom brenda Schwarzkopf Gliss. Uz to, za dame je organizovano i portretno fotografisanje, upravo u stilu čuvene siluete Schwarzkopf logotipa.

Kompanija Henkel posvećena je društveno odgovornom poslovanju i kroz Schwarzkopf Gliss Program Samopouzdanja, kontinuirano pruža podršku u osnaživanju žena. Kao jedinstvena prilika za sticanje novih znanja, ali i međusobnog povezivanja. Program je i ove godine doprineo stvaranju zajednice žena koje će oblikovati snažniji i lepši svet.

Autor fotografije: Igor Prusac

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.