Globalna kreativna elita na festivalu “Kaktus” 2021!

Festival se održava 2. i 3. novembra uživo + online, pod sloganom „Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi“.

Najbolji i najnagrađivaniji svetski kreativci i komunikacioni stručnjaci iz agencija Havas Creative, UM Digital, GUT Miami, Leavingstone, Interweave Agency, kao i kompanija Burger King, Glovo i Nestlé, samo su neki od predavača na sedmom festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2021.

Kao i prošle godine, KAKTUS 2021 ponudiće učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija. Među glavnim predavačima ove godine nalaze se i FLAVIA GUETTER, Global Marketing & Branding Manager, Burger King (USA); GIANCARLO RODAS, Group Creative Director, VICE Media (USA); ERAN NIR, VP Creative, UM Digital Tel Aviv, Izrael; BASAK BIRKARDESLER, Growth Marketing Manager – Serbia, Croatia, Montenegro, Bosnia, Glovo i PAULO DAMASCENO, Senior Art Director, GUT Miami (USA).

Tokom dva dana kvalitetnog programa, učesnicima festivala predstaviće se i FABIO SILVEIRA, General Manager, Havas Creative UAE; NELLY ANGELOVA, Communication Manager South East Market, Nestlé, Bulgaria; FREDERICO ROBERTO, Executive Creative Director, Interweave Agency, London (UK); LEVAN LEPSVERIDZE, Co-Founder & Creative Chairman, Leavingstone, Georgia; RICHARD AXELL, Regional Creative Lead, Ogilvy Czech, (Češka); RICARDO DOLLA, Creative Director EMEA, VMLY&R/Red Fuse Paris, (Francuska); GIAN LANFRANCO, Co-Founder & Chief Creative Officer, L&C NYC, (USA); SHYAN GERSHON, Associate Creative Director, Publicis Groupe, Sri Lanka i DUSHAN DRAKALSKI, Global Creative Director (USA).

Prvog i drugog dana biće organizovano i nekoliko kreativnih diskusija, a jedna od njih biće na temu medijske i digitalne pismenosti (powered by Propulsion), u okviru koje će biti predstavljeno šest primera dobre prakse iz celog regiona.

Pored konferencijskog dela festivala, biće upriličena i promocija trećeg izdanja publikacije ADBOOKA, kao i godišnja dodela strukovnih nagrada KAKTUS 2021 i KAKTUS Talents (powered by A1 Srbija).

Biografije predavača dostupne su na sajtu https://kaktus.rs/

Festival KAKTUS 2021 podržalo je preko 50 medijskih kuća iz celog regiona, kao i kompanije Mercator-S, Pepsico – Marbo Product, Frikom, Ušće Shopping Centar, MediGroup, Tehnomanija, Neoplanta, Grand kafa i Jaffa Crvenka. Zlatni sponzor festivala je A1 Srbija, srebrni sponzori su Forma Ideale i Mastercard, dok su ove godine bronzani sponzori kompanije Dijamant i Glovo. Prijatelj festivala je Coca-Cola HBC Srbija. Partneri festivala su agencije – Ovation BBDO, Headline, Drive Agency, Info Media Group, Alma Quattro i DPC Networks. Festival su podržali i Nova Communications, Represent System, Propulsion i Propix.

Tekst: Promo

Foto: Promo

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.