grazia

PROMO

Jedna od pobednica revije “We together” prikazala inovativan modni dodatak (FOTO)

Autorska revija mode pod nazivom “We together” održana u okviru 49. po redu Belgrade Fashion Week-a, otkrila je inovativnost mladih dizajnera.

Tokom prethodnog vikenda, kada je zatvorena beogradska Nedelja mode, koja je trajala od osmog do 15. maja, mnogobrojna publika imala je priliku da vidi i radove nekih nepoznatih mladih dizajnera, koje po svoj prilici čeka uzbudljiva i obećavajuća budućnost u svetu mode.

15 finalista konkursa “We together”, kao i celokupnu beogradsku Nedelju mode, podržao je jedan od najinovativnijih brendova na tržištu - IQOS.

Mladi dizajneri koji su učestvovali na konkursu prikazali su modu, za koju je potrebna odvažnost, ali koja u isto vreme ističe individualnost i karakter onoga ko je nosi, te skreće pažnju na budućnost ove industrije koja sa sobom nosi poruku o održivosti i životnoj sredini.

Pobednički modeli koje potpisuje Aleksandar Latinović u potpunosti su preneli ovu poruku, dok je drugoplasirana finalistkinja Vila Pajkić svoju modnu viziju predstavila u vidu efektnog spoja boja i upečatljivog kroja, a trećeplasirani Nenad Pavlović prikazao nam je koncept sportskog pritupa elegantnoj modi.

Svaki od dizajnera u nekom od domena kreacije vodio se principom održive mode, istakao je Nenad Radujević, osnivač Belgrade Fashion Week-a i član žirija.

Zbog čega je logično da je upravo IQOS bio brend koji je podržao ova talentovana mlada lica, kao i celokupan BelgradeFashion Week, jer se upravo princip brenda IQOS zasniva na smanjenju štetnosti duvaskog dima po okolinu.

Kada je reč o inovativnosti detalja u okviru modela, nama je posebno zapao za oko onaj koji je predstavila drugoplasirana pobednica Vila Pajkić. Akseosar u vidu karakterstičnog pojasa, koji ujedno može da posluži i kao tašna, isticao se džepićem u koji je bio smešten IQOS uređaj iz The We Edition limitirane kolekcije savršeno uklopljen u estetiku celokupnog modela.

Mladi dizajneri su pored odvažnosti, te isticanja modela uz karakteristične i inovativne detalje, mislili kako na održivost, tako i na njihovu praktičnost.

Zadatak koji nije tako lako postići.

Tekst: Promo

Foto: LCF Media

Pročitajte još

Povezane teme

PROMO

Ovog leta biramo prefinjeno: Otkrijte mirisne note Van Cleef & Arpels

Kreirana 2009, Van Cleef & Arpels’ Collection Extraordinaire predstavlja omaž prefinjenim sastojcima u parfimeriji.

PROMO

Pastelne boje leta

Nema letnje sezone bez nežnih pastela.

PROMO

Leto počinje u Stadionu: Šoping vikend i obeležavanje početka letnje sezone u SC Stadion

Šoping vikend i obeležavanje početka letnje sezone u SC Stadion

PROMO

Protiv fleka na licu: 3 ključna sastojka koje sadrži svaki kvalitetan proizvod

Mnogo proizvodi se bore protiv problema hiperpigmentacije, samo određini sadrže ovu jedinstvenu kombinaciju.

PROMO

Iz srca Homolja

Spektakularnim doživljajem za sva čula predstavljena nova Rosa Homolje.

PROMO

Festival popusta na sve proizvode za negu mališana u Lilly drogerijama

Povodom početka akcije popusta u Lilly drogerijama na sve proizvode za negu mališana pod sloganom „Nega od prvog dana!“, održan je događaj koji je okupio veliki broj poznatih dama,...

PROMO

Banca Intesa i Generali Osiguranje Srbija prvi put zajedno na projektu Italijanski fudbalski kamp za decu

Banca Intesa i Generali Osiguranje Srbija prvi put zajedno na projektu Italijanski fudbalski kamp za decu

PROMO

Skechers UNO - spoj kreativnosti i univerzalnog izražavanja

Brend Skechers predstavio je jedinstvene emograme, koje je stvorio mađarski umetnik Kiš Mikloš.

PROMO

Pronašli smo za vas superiornu zaštitu od sunca koja pruža ujednačen ten i manje fleka

Mnoge od nas znaju kako su fleke od sunca uporan problem, ali savremene tehnologije u kozmetičkoj industriji pomogle su nam da se sa lakoćom rešimo i ovog problema.

PROMO

Upoznajte Rašku

Raška, grad u Srbiji koji nosi ime stare srpske srednjovekovne države, nalazi se u jugozapadnom delu Srbije, na ušću reka Raške i Ibra

PROMO

H&M sa ponosom predstavlja kolekciju u saradnji sa modnom ikonom Ajris Apfel

Najnovija H&M-ova saradnja je glamurozan projekat kreiran u partnerstvu sa istinskom ikonom stila, jedinstvenom Ajris Apfel u slavu njenog 100. rođendana.