Jedna od pobednica revije “We together” prikazala inovativan modni dodatak (FOTO)

Autorska revija mode pod nazivom “We together” održana u okviru 49. po redu Belgrade Fashion Week-a, otkrila je inovativnost mladih dizajnera.

Tokom prethodnog vikenda, kada je zatvorena beogradska Nedelja mode, koja je trajala od osmog do 15. maja, mnogobrojna publika imala je priliku da vidi i radove nekih nepoznatih mladih dizajnera, koje po svoj prilici čeka uzbudljiva i obećavajuća budućnost u svetu mode.

15 finalista konkursa “We together”, kao i celokupnu beogradsku Nedelju mode, podržao je jedan od najinovativnijih brendova na tržištu – IQOS.

Mladi dizajneri koji su učestvovali na konkursu prikazali su modu, za koju je potrebna odvažnost, ali koja u isto vreme ističe individualnost i karakter onoga ko je nosi, te skreće pažnju na budućnost ove industrije koja sa sobom nosi poruku o održivosti i životnoj sredini.

Pobednički modeli koje potpisuje Aleksandar Latinović u potpunosti su preneli ovu poruku, dok je drugoplasirana finalistkinja Vila Pajkić svoju modnu viziju predstavila u vidu efektnog spoja boja i upečatljivog kroja, a trećeplasirani Nenad Pavlović prikazao nam je koncept sportskog pritupa elegantnoj modi.

Svaki od dizajnera u nekom od domena kreacije vodio se principom održive mode, istakao je Nenad Radujević, osnivač Belgrade Fashion Week-a i član žirija.

Zbog čega je logično da je upravo IQOS bio brend koji je podržao ova talentovana mlada lica, kao i celokupan BelgradeFashion Week, jer se upravo princip brenda IQOS zasniva na smanjenju štetnosti duvaskog dima po okolinu.

Kada je reč o inovativnosti detalja u okviru modela, nama je posebno zapao za oko onaj koji je predstavila drugoplasirana pobednica Vila Pajkić. Akseosar u vidu karakterstičnog pojasa, koji ujedno može da posluži i kao tašna, isticao se džepićem u koji je bio smešten IQOS uređaj iz The We Edition limitirane kolekcije savršeno uklopljen u estetiku celokupnog modela.

Mladi dizajneri su pored odvažnosti, te isticanja modela uz karakteristične i inovativne detalje, mislili kako na održivost, tako i na njihovu praktičnost.

Zadatak koji nije tako lako postići.

Tekst: Promo

Foto: LCF Media