Novo šoping iskustvo – otvara se Beo Shopping Center

Beograd je veoma dinamičan grad sa velikim potencijalom za napredak i prosperitet, a ovog juna dobija i svoju novu šoping destinaciju sa preko 130 vodećih globalnih i regionalnih brendova.

BEO Shopping Center otvara se 25. juna 2020. godine na uglu ulica Vojislava Ilića i Mis Irbijeve na ukupnoj površini od preko 130.000 metara kvadratnih.

 

Povodom svečanog otvaranja u centru će biti organizovani specijalni popusti u svim radnjama, zabavni sadržaji i animacije za sve članove porodice, art performansi poznatih domaćih umetnika, a pojedine lokacije u centru biće pretvorene u popularne selfi galerije. 

Ova šoping destinacija biće prepoznatljiva po svojoj jedinstvenoj ponudi, sa preko 130 vodećih globalnih i regionalnih brendova, a jedna od novina je i poznati nemački modni brend Peek & Cloppenburg, koji otvaranjem radnje u BEO Shopping Centeru kreće u osvajanje tržišta Srbije. Pored Peek & Cloppenburga, u centru će se naći poznati brendovi kao što su Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, H&M, C&A, LC Waikiki, Deichmann, Reserved, Mojito, House, Cropp, Lindex, Sportina, Fashion&Friends, Guess, Superdry, N Fashion, Beosport, Office shoes, Coffee Room, Starbucks, McDonalds, KFC, dm, Maxi, Jasmin, Pertini Toys, Intersport, Buzz, Sport Vision, Casa Bianca, Laguna, ali i mnogi drugi. 

BEO Shopping Center će svojim otvaranjem obogatiti sadržaj na lokaciji gde postoji izuzetna potreba za modernom šoping destinacijom, u čijoj neposrednoj blizini i na samo nekoliko minuta od budućeg šoping centra je naseljeno preko 350.000 stanovnika. Pored dobre lokacije i jedinstvene ponude brendova, BEO Shopping Center odlikuje i inovativni arhitektonski koncept koji prati poslednje svetske trendove u retailu sa više otvorenih površina, puno prirodnog svetla i zelenila, a sve u cilju da se potrošačima pruži maksimalni ugođaj kupovine i opuštanja. 

BEO Shopping Center je zajednička investicija kompanija MPC Properties, najvećeg investitora u regionu jugoistočne Evrope i Atterbury Europe, fokusiranog na ulaganja u šoping centre i razvoj retail kapaciteta u Evropi, a koje su u ovaj projekat zajedno uložili više od 110 miliona evra.