Sportina Group postaje strateški partner platforme Shoppster

Vrhunska moda i najpoznatiji svetski brendovi koje zastupa Sportina Group od sada i na Shoppster.com

Sportina Group, najveća modna kompanija u SEE regiji, i najveća integrisana online i TV prodavnica Shoppster, u vlasništvu United Grupe, dogovorili su strateško partnerstvo i online prodaju ekskluzivnih svetskih brendova samo na shoppster.com, sa ciljem stvaranja najveće regionalne modne zajednice na platformi koja integriše web i tv prodaju.

Sportina Group ekskluzivno donosi svetski poznate modne brendove na Shoppster, a partnerstvo dve kompanije otvara novo poglavlje u online ponudi vrhunske mode koja će ubuduće postati dostupnija svim potencijalnim kupcima.

Povodom partnerstva sa kompanijom Shoppster koja je deo United Grupe i čije je poslovanje od osnivanja poznato po visokom kvalitetu usluga i razumevanju navika korisnika, Valentina Savić direktorka marketinga Sportina Group izrazila je zadovoljstvo što će saradnja dodatno osnažiti obe kompanije i svim kupcima prirediti iznenađenje:

„Sportina Group ima više od 30 godina tradicije u spajanju svetskih brendova sa lokalnim kupcima. Veoma me raduje da su nas Shoppster i United Grupa prepoznali i odabrali kao partnera u ovoj ambicioznoj inicijativi stvaranja najveće regionalne modne zajednice na platformi koja integriše web i tv prodaju. Ne bih mogla zamisliti bolje komplementarno partnerstvo od ovog koje će omogućiti ubrzanje digitalne transformacije u modnoj industriji u celoj regiji, te na taj način stvoriti dodatne vrednosti i ispuniti želje svih naših novih, ali i postojećih kupaca. Moda nisu samo komadi odeće – moda je iskustvo, zajednica, uključenost. U Sportina Group verujemo da upravo sa Shoppsterom i United Grupom možemo zajedno svima približiti najbolje svetske modne stilove, te da zajedno svakom klijentu omogućimo da kupuje kada želi, gde želi i kako želi.“

Integrisana web i tv platforma Shoppster, koja je trenutno prisutna na tržištima Srbije i Slovenije, a uskoro i širom regiona, korisnicima će preko svoje online platforme ponuditi poznate omiljene brendove kao što su: Armani Exchange, Antony Morato, Fracomina, Superdry, Silvian Heach, Morgan, Marx, Only, Vero Moda, Tom Tailor i Jack&Jones. Shoppster će uz Sportininu podršku ubrzano odgovarati na potrebe kupaca, nudeći u budućnosti i nove stilove, proizvode i brendove.

Direktorka Shoppstera Ljiljana Ahmetović istakla je da Shoppster danas nudi jedinstveno iskustvo kupovine i najsavremeniji model online trgovine, kojim se izdvaja ne samo u regionu, već može stati rame uz rame sa svetskim e-commerce platformama.

“Jedna od najbrže rastućih kategorija u svetu online kupovine je moda i zato smo izuzetno ponosni zbog novog partnerstva sa Sportina Group. Verujemo da kolege iz Sportine u potpunosti dele naše vrednosti i ambicije, zbog čega će saradnja koju smo dogovorili uticati da postavimo temelj novih standarda online prodaje u ovom delu sveta. Preko 100.000 proizvoda i 2.000 brendova koji već postoje u asortimanu Shoppstera, biće sada pojačani ponudom najpoznatijih modnih brendova. Partnerstvo sa Sportina Group dodatno će osnažiti rezultat koji smo već postigli na e-commerce tržištu, a koji je ostvaren zahvaljući stručnosti naših zaposlenih, jednostavnosti i sigurnosti kupovine i prodaje, kao i ispinjavanju svih potreba kupaca i dobavljača”, rekla je Ahmetović.

U Sportini Group i Shoppsteru veruju da će ovo partnerstvo uticati na ubrzanje digitalne transformacije u modnoj industriji u celoj regiji, od čega će korist imati pre svega kupci, koji će lako i brzo moći da dođu do najmodernije i najkvalitetnije garderobe na jednostavan način i u najkraćem mogućem roku, bez odlaska u prodavnicu. 2020. i 2021. godina pokazale su kolika je važnost online kupovine, a dve kompanije očekuju i u narednim godinama ubrzan rast kupovine preko interneta, zbog čega su i dogovorili saradnju kao važan korak koji će kupcima obezbediti pristup proizvodima i modnim linijama, kao da su posetili najpoznatije modne centre u svetu, a sve to preko platforme shoppster.com.