Fitnes

3 načina da ostanemo fit u izolaciji

Briga o razumnoj telesnoj težini i jačanju imuniteta obaveza je prema sebi u svakodnevnom životu, s tim da ju je nešto teže sprovesti u izolaciji. Jedan način su namirnice koje jedemo, ali će neki od nas, u situaciji kada se mnogo manje kreću nego inače, podleći emocionalnom prejedanju. Zato donosimo savete kako zadržati istu kilažu tokom boravka kod kuće.

REDOVNO I URAVNOTEŽENO

Ovaj savet je ključ zdravlja uopšte. Nemojte preskakati obroke u nadi da ćete izgubiti koji kilogram jer je to kontraproduktivno. Organizam ćete nepotrebno izgladnivati, što povlači i želju za “nezdravom” hranom, pa ćete završiti sa više kalorija nego što bi se desilo da niste preskakali obroke.

Dan počnite doručkom punim proteina koji će vam dati energiju, kao što su jaja i jogurt. Unapred planirajte i pripremajte obroke. Ova navika će vam dobro doći i kasnije, kada se stanje vrati u normalu. Razmislite šta ćete kuvati kroz celu nedelju i tako ćete ređe posezati za brzim rešenjima koja su često nezdrava. Šaku zelenog povrća, spanać, kelj, blitvu ili ih umešajte u jutarnji smoothie ili pridružite obilnijem ručku ili večeri. Zeleno povrće će pomoći da se osećate sito i da uravnotežite varenje.  

GRICKALICE DA, ALI ZDRAVE

Jedna od najzdravijih gricaklica je mešavina orašastih plodova i suvo voće. Varijanti je mnogo, a svaka vam može zameniti obrok i vratiti energiju u svega nekoliko zalogaja. Zato uvek pri ruci imajte mešavinu lešnika, badema, suvog grožđa i suvih kajsija. Ako volite bogatije ukuse, dodajte im malo cimeta, muškatnog oraščića i soli pa ih ostavite na nekoliko minuta u zagrejanoj rerni na 180 stepeni, i dobićete izuzetno ukusne i zdrave “ubice nervoze” ili zanimaciju uz filmove.

Još jedan zdrav snack je humus. Možete ga za bilo koji obrok ili uz bilo koji obrok. A možete i sami napraviti energetske zalogaje od sastojaka koje već imate u kuhinji. Potrebna vam je ovsena kaša, čija semenke, orašasto voće, puter i suvo voće. Sve sastojke umešajte, pretvorite u kuglice i stavite u činiju koja će vam biti pri ruci.

SVAKA PRILIKA ZA VEŽBANJE

Da biste sagoreli višak kalorija, održali muskulaturu koju ste izgradili vežbajući redovno, kao i dobar rad metabolizma, postoje vežbe i kod kuće. One će vam ojačati imunitet, što je veoma važno za borbu protiv virusa. Ako inače idete na grupne treninge u teretanu, većinu tih vežbi možete uraditi sami, pogotovo one koje ne zahtevaju upotrebu sprava. Odvojite svaki dan barem pola sata i uradite trening kao što biste ga uradili u teretani.

Ako radite od kuće, posle svakih sat-sat i po ustanite, malo prošetajte i razgibajte se. Vežbanje će vam pomoći da ostanete u formi, ali i da sačuvate svoje mentalno zdravlje i rešite se stresa.

Povezane teme

Parfemi

Parfemi za leto 2020: 30 neodoljivih mirisnih noviteta

Mirisi za leto 2020. su himna ženstvenosti.

Kosa

Skupite kosu: 10 jednostavnih frizura za toplo leto

Da biste lakše podnosili tople letnje dane, najbolje je nositi odeću od prirodnih tkanina i, naravno, skupiti kosu.

Trendovi

Margo Robi: 15 najlepših beauty izgleda

Najbolji beauty izgledi jedne od najlepših devojaka u Holivudu.

Fitnes

Korisna svojstva morske vode

Kupanje u moru može biti ne samo zabavna, već i isceljujuća procedura.

Fitnes

Kako zameniti meso bez štete po zdravlje

Odabir zdravih izvora proteina za vegansku (ili vegetarijansku) dijetu.

Fitnes

Dijeta ratnika: nestandardna metoda gubitka kilograma s brzim rezultatom

Šta treba da znate o neobičnom konceptu ishrane Orija Hofmeklera.

Fitnes

Kako se rešiti masti sa donjeg dela stomaka?

Jednostavna pravila koja će vam pomoći da postignete tonus i postanete zdraviji.

Make up

Prve fotografije iz kolekcije šminke Kendall Jenner x Kylie Cosmetics

Kajli Džener lansira kolekciju Kylie Cosmetics u saradnji sa svojom sestrom Kendal Džener.