grazia

Lifestyle

Sedam godina zajedničke misije: Lindex i kupci udruženi u borbi protiv raka dojke

Kompanija Triple Jump Group, franšizni partner švedskog brenda Lindex u Srbiji, sedmu godinu zaredom spaja modu i plemeniti cilj, u kampanji Lindex Pink, koju je pokrenula u misiji borbe protiv karcinoma dojke. U periodu od 1. do 14. oktobra, biće donirano 10 posto prihoda od prodaje kompletnog Lindex asortimana Žene i Veš za žene Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije. 

Biće uključene i kupovine ostvarene putem sajta www.lindex.rs, tako da se bezbedno i u udobnosti doma, može pregledati i poručiti celokupna ponuda uz dostavu na kućnu adresu. Kupovina putem Lindex sajta je ispunila očekivanja i potrebe kupaca, uz potvrdu vrednosti koje se podudaraju sa novonastalim potrebama – stabilnost, kvalitet, poznatost, poverenje i održivost, ukazujući da Lindex predstavlja svet kakav poznajemo, volimo i želimo i u ovim vremenima. 

Na Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije rade najveći stručnjaci za tu oblast medicine u zemlji, koji su u protekloj 2020. godini obavili gotovo 150 hiljada pregleda. Do sada je donatorskim Lindex Pink kampanjama prikupljeno 6 miliona dinara kojima je učinjeno da se uslovi lečenja na Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije poboljšaju: adaptirane su prostorije koje koriste pacijenti na Klinici onkološke hirurgije, nabavljeni su elektrohirurški generator i medicinska oprema. 

"Društeno odgovorne kampanje poput Lindex Pink imaju pozitivan uticaj, jer kroz podizanje svesti žena o važnosti prevencije, dolazimo do većeg broja pregleda, a time je veći broj otkrivenih tumora u početnoj fazi, što ujedno znači i više spasenih života. Ono što je važno da žene znaju je, da je bolest izlečiva kada se otkrije u početnoj fazi", istakao je dr Srđan Nikolić, načelnik Klinike za onkološku hirurgiju Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije.

Na događaju posvećenom predstavljanju saradnje brenda Lindex i Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije, podršku su pružile i novinarke koje su simboličnim revijalnim hodom, noseći Lindex modele, poslale poruku ženama koje se bore sa ovom opakom bolešću da nisu same i da zajedno, mogu da iz ove borbe izađu kao pobednice snažnije nego ikada. 

Kampanju je podržala i Maja Nikolić, poznato TV lice, koja je na događaju uputila reči ohrabrenja ženama, podsetila na neophodnost da volimo sebe i zajedno se borimo za pozitivne promene, vodeći računa i o svom zdravlju i o svom izgledu. 

"Zajedno udruživanjem snaga sa posvećenim kupcima pružamo snažnu podršku ženama, ohrabreni dosadašnjim pozitivnim rezultatima Lindex Pink kampanja. Trenutne okolnosti su nam dodatno potvrdile da zdravlje nema cenu i da treba da izdvojimo vreme za sebe, budemo odgovorni i nastojimo da učinimo što više da se okrenemo zdravlju", izjavila je Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka Lindex-a u Srbiji.

Za kompaniju Triple Jump Group su kampanje društvene odgovornosti kao i briga o prirodnim resursima, bitan deo poslovanja, i tokom godina su ostvarene brojne saradnje, od kojih su neke prerasle i u tradiciju. Realizovane su donacije i pomoć KBC Dragiša Mišović i Infektivnoj klinici, Svratištu, Sigurnoj kući, a neguje se i dugogodišnja saradnja sa Licem ulice i Unicefom. 

***

Više informacija o PINK kampanji i na koji način se u nju možete uključiti pogledajte na sajtu brenda Lindex.rs, kao i na Facebook i Instagram profilima. 

Pročitajte još

Povezane teme

Lifestyle

Gugl otkrio koji su bili najtraženiji modni pojmovi u 2021. godini

Zvanična lista godišnje guglove pretrage je tu, a šta je modne entuzijaste najviše zanimalo...

Lifestyle

PRAVILA NAGRADNOG KONKURSA "PROMENA KOJU ŽELIM"

Pročitajte pravila konkursa "Promena koju želim".

Lifestyle

Princ Vilijam podelio posebnu uspomenu na majku: "Ovu pesma nam je stalno pevala u kolima"

Princ o omiljenom singlu lejdi Di, koji su pevali zajedno tokom vožnje.

Lifestyle

Ben Aflek oktrio detalj o pomirenju sa Dženifer Lopez

Toliko je pitanja na koje želimo odgovore.

Lifestyle

Koga je Kejt sve volela pre nego što je odabrala princa?

Od barona do televizijske zvezde, vojvotkinja se može pohvaliti zgodnim bivšim momcima.

Lifestyle

Da li je ovo najbolji porodični automobil? Mi mislimo da da!

Udobna i primamljiva, bezbrižna i sigurna, vožnja Mazdom CX-30 promeniće vaš pogled na svakodnevicu.

Lifestyle

8 poznatih ličnosti koje su dobile status modnih ikona naše ere

Svojim stajlinzima na crvenom tepihu osigurali su sebi epitet najbolje odevenih ličnosti.

Lifestyle

Lepotice i demoni: Trend muškaraca koji je trenutno najpopularniji u Holivudu

Poznate dame izgleda žive svoju drugu mladost, odnosno, tinejdžersko doba!

Lifestyle

Čarolija zajedništva u srcu Coca-Cola novogodišnje kampanje

Praznična čarolija je svuda oko nas, a najlepša je kada delimo zajedničke trenutke i stvaramo neprocenjive uspomene.

Lifestyle

Jošanička Banja: Izvor zdravlja, spomenik herojstva

Jošanička Banja se nalazi na obroncima Kopaonika (24 km udaljena), na nadmorskoj visini od 550 m, u dolini reke Jošanice i njene pritoke Samokovke.

Lifestyle

Koliko faza "medenog meseca" u vezi zaista traje?

Svi se sećamo onih divnih početaka svake veze... Međutim, gde ta magija kasnije nestaje?

Lifestyle

DIRECT MEDIJA OBELEŽAVA JUBILEJ: Dvadeset godina gradimo tržište advertajzinga

Najveći uspeh je u trajanju, a DIRECT MEDIA United Solutions ove godine obeležava 20 godina uspešnog trajanja, pod sloganom "XX Years of knowing DIRECTion".

Lifestyle

Jedna od omiljenih destinacija srpskih turista: Instagram vodič kroz Puket na Tajlandu!

Kristalno čisto more, budistički hramovi i, naravno, slonovi sinonimi su za Puket.