Rimejk kultnog outfita Odri Hepbern: Dominacija senzualne Bijonse u ogrlici brenda Tiffany&Co

Bijonse i Džej-Z, par koji se smatra američkim royalitijem, zvezde su najnovije kampanje “About love” modnog brenda Tiffany&Co. Ovaj epitet još jednom su opravdali kraljevskim i veoma senzualnim poziranjem za tu priliku.

Na fotografijama za kampanju luksuznog nakita, koje je snimila Mason Poole, Bijonse nosi crnu haljinu, koja predstavlja modernu interpretaciju ikonične toalete Odri Hepbern iz filma “Breakfast at Tiffany’s”, iz 1963. godine. I ostatak outfita stilizovan je po uzoru na onaj iz filma, te su se na pevačici raskošnog vokala našle i mrežaste rukavice, dok je frizura bila nešto opuštenija verzija od one koju nosi glavna junakinja Holi Goligtli, prilagođena 2021. godini.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Roc Nation (@rocnation)

Kao još jedan dodatak ovom luksuzu, moćan par je fotografisan ispred, nikad ranije viđene, slike Tiffany Blue, umetnika Žan-Mišel Baskijata. Po navodima medija, Kartersovi su sarađivali veoma blisko sa kućom Tifani na projektu. Ovo je ujedno i prvi put da se Bijonse i Džej-Z pojavljuju zajedno u nekom projektu, od objave zajedničkog singla “Crazy in love”.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Roc Nation (@rocnation)

Kampanja takođe označava veliki trenutak u istoriji mode. Queen Bee nosi dijamantsku Tiffany ogrlicu, koja teži 128.54 karata. Od kada je otkrivena 1877 godine, ponele su je samo tri žene na svetu: Meri Vajthaus (žena američkog diplomate Edvina Šeldon Vajthausa), Odri Hepbern i Lejdi Gaga na dodeli Oskara 2019. Godine. Bijonse je prva afroamerikanka koja je stavila ove dijamante. Ovo je takođe prvi put da se legendarni kamen nosi zarad marketinške kampanje.

Foto: Instagram, Profimedia

Pripremila: T. Mišović