grazia

Fitnes

5 nevidljivih stvari od kojih se umaramo

Faktori na koje treba paziti da biste bili energični tokom celog dana.

Čini se da ste na vreme legli u krevet i čitavu noć spavali čvrsto, ne remeteći buđenje. Pa zašto vam se kad ustanete čini da ste bežali od princa od ponoći do zore?

Ili danju sve ide u mirnom ritmu, bez rokova i gnjavaže, a uveče ste i dalje kao isceđeni limun. Želite da prepoznate svoje skrivene neprijatelje? Evo pet neočekivanih razloga koji lukavo crpe energiju.

Neuredan sto

Samo dve reči - mentalna iscrpljenost. Naime, zbog obilnog nereda na radnoj površini, čiji vam sastav već dugo nije jasan. Pitajte terapeuta - on će reći isto: što više predmeta neprestano držite u svom vidnom polju, to se mozak teže fokusira i filtrira informacije koje ulaze u njega tokom dana. Rezultat? Umor!

Neregularna ishrana

Ovde se ne radi o trendi postu, već o onome što radimo nenamerno. Jelo u pravom ritmu (bez odlaganja ručka da biste posao završili na vreme ili preskakanja dijetetskih grickalica) održava energiju ažurnom. Zanemarujući ishranu, naravno, gubimo snagu. Dolazimo na posao, nemamo vremena za doručak, i uzimamo doze jake kafe da se okrepimo - to ne dodaje snagu, već samo privremeno ubrzava srce. Preskakanje ručka oduzima vašem telu neophodne kalorije i mami vas na obilan obrok. Jedući noću ni stomak se neće odmoriti, a samim tim neće insistirati na novom obroku hrane - zbogom, jutarnjem apetitu. Začarani krug? Tačno, vreme je da se to prekine.

Izbegavanje treninga

Bez obzira da li se bavite dizanjem tegova ili više volite da šetate psa, preskakanje treninga obećava neprijatne posledice, obično u obliku popodnevne letargije. Istraživanje naučnika potvrđuje da fizička aktivnost od 20 minuta ujutru pruža snagu i produktivnost za ceo dan, a oni zavisnici od kancelarijskih stolica treba redovno da se okrepe gimnastikom ili barem šetnjama tokom ručka. I verovatno ste to znali, samo ste se pretvarali da se to vas ne tiče.

Nedostatak gvožđa

Nedostatak gvožđa može prouzrokovati letargiju, razdražljivost, slabost i nemogućnost koncentracije. Ovaj element je od vitalnog značaja za transport kiseonika do ćelija i mišića. Nije potrebno kupovati tablete ili dodatke - dodajte u svoj jelovnik tamno lisnato zeleno povrće, jaja, tofu, pasulj, nemasnu govedinu i orašaste plodove, kombinujući ih sa hranom bogatom vitaminom C, koja poboljšava apsorpciju gvožđa.

Višak sna

Možda zvuči čudno, ali skraćivanjem sati spavanja borite se protiv pospanosti i letargije. Prema publikacijama Harvard Health, kvalitet sna je važan, a ne količina. Predugo spavanje ugrožava ukupan kvalitet odmora. Generalno, ne samo da ne spavate predugo, već i da ležite predugo - dodatni odmor neće dodati energiju.

Pročitajte još

Povezane teme

Nega kože

Lako do gustih i dugačkih trepavica

Potrebno je da uvedete male i brze beauty trikove u svakodnevnu rutinu.

Fitnes

7 načina da počnete sa fizičkom aktivnošću

Ponekad je teško sebe motivisati i početi sa vežbanjem...

Nega kože

Podignite skincare rutinu na viši nivo: Sjajni BLACK FRIDAY popusti za sve FOREO uređaje

Black Friday stiže, a sa njim i popusti na Foreo uređaje i to do 50 odsto!

Trendovi

5 trendi manikira koja nosimo ove zime

Uklapamo nokte sa novom sezonom.

Fitnes

Da li ste u pravu kada menjate obrok za smoothie?

Sve prednosti i zamke popularnog napitka.

Nega kože

Superfood kreme za telo: Ovo su 4 Garnier koje obožavamo!

Otkrijte vašu dnevnu dozu superhrane za kožu!

Nega kože

Kako ojačati barijeru kože

Zdrava kožna barijera može pomoći u odbrani od agresora iz okoline, poput sunca, zagađenja, hladnoće.

Nega kože

Cerave Retinol serum: Zaboravite na fleke od bubuljica i nepravilnosti na koži lica

Predstavljamo novu CeraVe Blemish Control liniju koja smanjuje nesavršenosti.