Fitnes

Koliko često treba trenirati?

Ako ste ljubitelj fitnesa ili uživate da budete aktivni, sigurno ste se zapitali koliko treninga je našem telu dovoljno? Šta čini dobar trening i kad je pravi čas za odmor? Teško je početi i održavati kontinuitet, kao i podvrgavati telo nečemu na šta nismo naviknuti. Čar je u tome da postignemo svoj maksimum i da uživamo u dobijenim rezultatima.

Fitnes instruktori nas uče raznoraznim tehnikama, a savetuju intenzitet i tempo vežbanja u skladu sa onim što želimo da postignemo.

Trening jednom ili dvaput nedeljno neće doneti velike rezultate, a ako treniramo 3 puta nedeljno moramo raditi vežbe celog tela.

Ako želimo vidljive rezultate i dobru kondiciju, najbolje bi bilo da vežbamo 4 ili 5 puta nedeljno. Telo postaje žilavije i bori se sa novim zahtevima koji su mu nametnuti. Ovako intenzivan trening iziskuje poseban način ishrane, ali i pauzu između dana u kojima se trenira. Trening svakog drugog dana bi bio odličan za naše telo. Tri dana vežbanja uzastopno je previše. Taj tempo preopterećuje zglobove, nema dovoljno vremena za oporavak mišića i može dovesti do sportskih povreda, upravo zbog opterećenja tetiva i zglobova.

Što se vremena treninga tiče, savetuje se istezanje i zagrevanje prvih 10 minuta, a vežbe i predloženi trening treba da traju narednih pola sata ili 40 minuta, u zavisnosti od snage i spremnosti tela. Dozvoljene su kratke pauze i predasi (naročito na početku treninga) u trajanju od par minuta kako bi odmorili mišiće ili kako se ne bi „pregrejali“. Na kraju treninga poželjno je desetominutno istezanje.

Treniranje i vežbanje iziskuju jaku i čvrstu volju, a izgovor „od ponedeljka ću“ se prečesto upotrebljava. Najveći trijumf nakon treninga nije vitka, izvajana figura već pobeda samog sebe. Pronalaženje motivacije kada nam nije ni do čega i samodisciplina iznad bola, umora i sličnih iskušenja.

Foto: pixabay.com

Tags:
Povezane teme

Nega kože

LE BAIN DE CHANCE: šta ako kupanje postane vaš novi srećni ritual?

CHANEL predstavlja tri nova proizvoda iz linije CHANCE za negu tela koji podstiču sreću.

Fitnes

Šta se dešava sa telom nakon tuširanja hladnom vodom

Zašto je ledeni tuš koristan i kako se naviknuti?

Fitnes

3 mita o sagorevanju masti u koje morate prestati da verujete

Sagorevanje masti je ključni deo gubitka kilograma.

Kosa

Homemade maske za kosu – par koraka do blistavosti

Oduvek smo znali da je u prirodi spas, međutim tu mantru smo tek skoro počeli ozbiljno da primenjujemo.

Nega kože

Da li koristite kremu za predeo oko očiju?

Okoloočno područje je veoma osetljivo i nežno, a prve bore se najčešće javljaju upravo na ovom delu lica.

Trendovi

Manikir trendovi : minimalizam

Trend minimalizma je sve prisutniji u svetu mode i kozmetike. Jednostavnost i vraćanje prirodi su obeležili prethodnu godinu, a na tom tragu se i nastavlja.

Nega kože

Da li pravilno kombinujemo kreme sa različitim sastojcima?

Retko koja žena se oslanja na minimalizam u negovanju. Žene uglavnom koriste niz preparata, počev od pene za umivanje preko tonika ili micelarne vode do kreme ili seruma, uz naravn...

Nega kože

Hijaluronska kiselina i fileri Šta postižemo njima?

Hijaluronska kiselina u kremama je za mnoge najveći izum kozmetologije u poslednjih sto godina.

Make up

Gucci beauty noviteti kako bi vaše lice zablistalo nakon praznika

Postepeno se vraćamo u režim rada nakon praznika, a Gucci Beauty je predstavio novu podlogu Fluide De Beauté Fini Nature i prajmer Sérum De Beauté Fluide Soyeux.

Nega kože

Slugging – novi trend u borbi protiv suve kože

Društvene mreže je zaludeo novi beauty trend – slugging. 

Fitnes

Hormonski stomak: zašto raste i kako ga se rešiti

Tanak struk je sinonim za vitkost i mladost, ali šta ako stomak ne želi da „ode“? Šta je uzrok "hormonskog stomaka" i kako se nositi sa tim?

Nega kože

Piling usana – zašto treba dati šansu ovom jednostavnom tretmanu

Tokom zime koža je suva i ispucala i zaslužuje više brige i nege nego inače. Isti je slučaj i sa usnama, s tim što se taj tretman iz nepoznatih razloga zaobilazi. Ispucalost usana...