grazia

Fitnes

Koliko često treba trenirati?

Ako ste ljubitelj fitnesa ili uživate da budete aktivni, sigurno ste se zapitali koliko treninga je našem telu dovoljno? Šta čini dobar trening i kad je pravi čas za odmor? Teško je početi i održavati kontinuitet, kao i podvrgavati telo nečemu na šta nismo naviknuti. Čar je u tome da postignemo svoj maksimum i da uživamo u dobijenim rezultatima.

Fitnes instruktori nas uče raznoraznim tehnikama, a savetuju intenzitet i tempo vežbanja u skladu sa onim što želimo da postignemo.

Trening jednom ili dvaput nedeljno neće doneti velike rezultate, a ako treniramo 3 puta nedeljno moramo raditi vežbe celog tela.

Ako želimo vidljive rezultate i dobru kondiciju, najbolje bi bilo da vežbamo 4 ili 5 puta nedeljno. Telo postaje žilavije i bori se sa novim zahtevima koji su mu nametnuti. Ovako intenzivan trening iziskuje poseban način ishrane, ali i pauzu između dana u kojima se trenira. Trening svakog drugog dana bi bio odličan za naše telo. Tri dana vežbanja uzastopno je previše. Taj tempo preopterećuje zglobove, nema dovoljno vremena za oporavak mišića i može dovesti do sportskih povreda, upravo zbog opterećenja tetiva i zglobova.

Što se vremena treninga tiče, savetuje se istezanje i zagrevanje prvih 10 minuta, a vežbe i predloženi trening treba da traju narednih pola sata ili 40 minuta, u zavisnosti od snage i spremnosti tela. Dozvoljene su kratke pauze i predasi (naročito na početku treninga) u trajanju od par minuta kako bi odmorili mišiće ili kako se ne bi „pregrejali“. Na kraju treninga poželjno je desetominutno istezanje.

Treniranje i vežbanje iziskuju jaku i čvrstu volju, a izgovor „od ponedeljka ću“ se prečesto upotrebljava. Najveći trijumf nakon treninga nije vitka, izvajana figura već pobeda samog sebe. Pronalaženje motivacije kada nam nije ni do čega i samodisciplina iznad bola, umora i sličnih iskušenja.

Foto: pixabay.com

Tags:

Pročitajte još

Povezane teme

Nega kože

Za samo dva dana: Ovaj sastojak drastično utiče na smanjenje podočnjaka i bora oko očiju

Pronašli smo način da vratimo okoloočnom područuju željeni sjaj.

Nega kože

Saznajte koji su simptomi disbalansa hormona i kako se to odražava na našu kožu

Disbalans epiderma i pojava akni prvi put se javljaju u pubertetskom uzrastu, a kasnije hormoni variraju između 20. i 40. godine, kao i tokom perioda trudnoće i menopauze.

Make up

Šminkeri poznatih savetuju: 6 koraka do savršene "smoky eye" tehnike

Svi smo barem jednom pokušali ovu tehniku šminkanja, ali ovog puta zasigurno uspeva.

Trendovi

Transplantacija obrva je novi beauty trend, a mi vam otkrivamo sve što treba da znate o ovom tretmanu

Krisi Tajgen možda više nije najomiljenija osoba na svetu, ali ne možemo da poreknemo da ipak i dalje ima određeni uticaj, naročito kada je u pitanju lepota. 

Nega kože

Selfijem bez šminke Gvinet Paltrou otkrila lice koje retko koja 49-godišnjakinja ima

Možda bi još jednom trebalo da razmislimo o beauyt rutinama koje glumica praktikuje.

Nega kože

Koje beauty navike možete lako da usvojite, a da donesu promenu

Ove navike ćete lako usvojiti, a za rezultat ćete dobiti ono o čemu ste oduvek maštali.

Kosa

6 frizura koje su uvek u trendu

Izdvojili smo 6 uvek aktuelnih frizura, kao i nekoliko njihovih najzanimljivijih varijanti.

Nega kože

Kako da znate da ste preterali sa pilingom i šta tada da radite?

Kada preterujete sa pilingom duže vreme, na kraju može da se dogodi da zapravo ubrzate proces starenja, uništite zdrave ćelije kože i pospešite hiperpigmentaciju.

Nega kože

Sve što ste ikada želeli da znate o pravilnoj nezi usana

Ako nešto mrzimo osim suve kože, onda su to definitivno suve, ispucale usne.

Fitnes

10 fitnes navika žena koje uvek izgledaju dobro

Ako osmislite stil života koji vas vodi do rezultata, nikada više nećete morati da brinete zbog dolaska leta.