Direktna Banka – pet godina uspešnog poslovanja

Direktna Banka a.d. Kragujevac ove godine obeležava jubilej – pet godina uspešnog poslovanja Banke koja pod jednim imenom okuplja bogato iskustvo banara KBM, Findomestic BNP Paribas i Piraeus banke, jednostavna i efikasna rešenja, kao i imperativ da se klijentu uvek omogući dodatni komfor i unapređeno korisničko iskustvo.

Na čelu tima Direktne Banke je Vesna Pavlović, dama koja je umnogome zaslužna za imidž stabilnog i pouzdanog partnera i dobre poslovne rezultate Banke.

Grazia: Direktna Banka ove godine obeležava jubilej – 5 godina uspešnog poslovanja. Šta bi bili ključni stubovi poslovnog modela kojim je Banka obezbedila opstanak na konkurentnom tržištu?

Vesna Pavlović: Direktna Banka je jedna od retkih domaćih banaka na tržištu, koja je kao univerzalna finansijska institucija usmerena na rad sa stanovništvom i pravnim licima.  Zahvaljujući ponudi kreiranoj po meri, Banka je u mogućnosti da izađe u susret raznovrsnim potrebama klijenata, sa kojima neguje otvoren odnos, zasnovan na poverenju i razumevanju.

Okosnicu našeg poslovanja čini stručan kadar sačuvan iz integracija tri banke, lako dostupna i jednostavna usluga koja pruža dodatnu vrednost. Na ovaj način se profilišemo kao Banka, a ishod toga su pozitivni rezultati u svim segmentima poslovanja, visoka likvidnost i velika kapitalizovanost.    

Grazia: Važan deo poslovne strategije Direktne Banke jeste digitalizacija poslovanja. Na koje oblasti ćete se fokusirati u narednom periodu?

Vesna Pavlović: Uporedo sa obeležavanjem pet godina uspešnog poslovanja, Banka ubrzano radi na uvođenju Digitalne banke, koja predstavlja naš odgovor na aktuelne potrebe tržišta i postavlja temelj za dalje unapređenje kvaliteta i efikasnosti poslovanja. Osnovne karakteristike nove platforme biće unapređeno korisničko iskustvo, značajna ušteda vremena i jednostavno korišćenje, bez ili sa minimalnom dokumentacijom. 

U proteklom periodu bili smo sigurna podrška zajednici, putem donacija respiratora i ultrazvučnih spirometara zdravstvenim ustanovama u našoj zemlji, kao i korisnicima kreiranjem novih proizvoda i usluga u domenu beskontaktnog plaćanja i digitalnog bankarstva. Godinu smo započeli vrlo ambiciozno, te očekujemo dalji rast tržišnog udela kroz uvećanje depozitnog i kreditnog portfolija, kao i broja zadovoljnih klijenata.

Grazia: Rad u bankarskom sektoru zahteva mnogobrojne veštine, koje smatrate presudnim za uspeh u ovom poslu?

Vesna Pavlović: Kvalitet, istrajnost i sposobnost da se pravovremeno prepoznaju signali tržišta. U svakom poslu je važan kontinuitet u stručnom usavršavanju, kao i da uvek težite ka boljem, čak i preko postavljenih ciljeva. Verujem da uz dobro organizovan i motivisan tim očekivani rezultati neće izostati. 

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.