Interaktivne predstave i tribina u okviru projekta „Vreme je za porodicu“ izazvale veliku pažnju publike

Brend Schauma podsetio na važnost učvršćivanja porodičnih veza

Brend Schauma kompanije Henkel je u saradnji sa UK Parabrod realizovao projekat „Vreme je za porodicu“ u okviru kojeg su održane dve predstave i jedna interaktivna tribina. Cilj ovog projekta bio je na isticanju važnosti komunikacije između članova porodice i funkcionalnih rešenja koja osnažuju porodične veze. Ulaz je bio slobodan, a događaji su privukli veliku pažnju publike, te jasno pokazali koliko je tema učvršćivanja porodičnih veza značajna našem društvu.

Interaktivne predstave „Tri P.“ autorke Minje Filipović i „Ispovesti“ autorke Snežane Nenadović naišle su na izvanredan odziv publike. Posetioci su bili dirnuti i inspirisani njihovim slikovitim prikazom porodičnih veza i istaknutim vrednostima koje čine temelj zdrave porodice.

Takođe, interaktivna tribina na temu „Koliko razumemo sebe u relaciji sa decom?“ u kojoj su učestvovale Minja Filipović, Isidora Trifunović i Jasmina Janković Stojanović, privukla je veliki broj posetilaca koji su imali priliku da razmene mišljenja, postave pitanja i steknu dublji uvid u značaj emotivne inteligencije u porodičnim odnosima.

Tim povodom, Isodora Trifunović, dipl. inž informacionih sistema istakla je: „Ideja ovog projekta jeste da ukažemo na važnost toga da čujemo i razumemo druga mišljenja, da podstaknemo na preispitivanje sopstvenih stavova i dosadašnjih istina koje prenosimo i na svoju decu. Moje lično razumevanje odnosa leži u tome koliko objektivno možemo da sagledamo sopstvenu perspektivu. Možda je neko sklon da preispita tuđe ideje, osudi ih ili ih poredi sa svojima, ali često zaboravljamo da preispitamo sebe i svoje shvatanje“.

Atmosfera na sva tri događaja je bila puna emocija i podrške, što je dodatno ojačalo misiju projekta „Vreme je za porodicu“. Kao brend koji već više od 80 godina brine o svakom članu porodice i inspiriše ih da uživaju u zajedničkim trenucima i stvaraju najlepše uspomene, Schauma će i u martu mesecu, kada je planirana druga faza nastaviti projekat „Vreme je za porodicu“.

Promo, Unsplash

Politika kolačića

Koristimo kolačiće i slične tehnologije za skladištenje i pristup informacijama na Vašem uređaju. Neke od ovih tehnologija su tehnički neophodne da bi vam pružile bezbednu, funkcionalnu i pouzdanu web stranicu. Takođe, želimo da postavimo opcione/dodatne tehnologije kako bi vam pružili najbolje korisničko iskustvo.

Dodatne informacije su dostupne na stranici politika privatnosti.

Neophodni kolačići

Ovi kolačići su neophodni za normalno funkcionisanje web sajta, jer omogućavaju osnovne operacije poput održavanja vaše sesije, obezbeđivanja sigurnosti i pravilnog rada ključnih funkcionalnosti stranice.

Analitički i kolačići trećih strana

Ovi kolačići nam omogućavaju da razumemo kako pristupate stranici i Vaše navike pregledanja (npr. pregledane stranice, vreme provedeno na stranici, klik na sadržaj). Oni nam omogućavaju da analiziramo performanse i kvalitet naše stranice i da otkrijemo moguće greške.

Omogućavanje ovih kolačića pomaže nam da poboljšamo naš web sajt.