Lifestyle

Jednostavan trik koji će vam pomoći da zaspite za samo dva minuta

„Vojna taktika“

Prema američkom Nacionalnom fondu za spavanje, odrasloj osobi treba između 8 i 10 sati da se odmori, ali stvarnost je da većina njih to ne čini, a često je uzrok nesanica.

Ako ste u pokušajima da zaspite brojili ovce, ali i dalje ostajete budni - pokušajte sa američkom vojnom metodom koja vam, kao što je obećano, pomaže da zaspite za 120 sekundi i ima 96% garanciju uspeha posle tri nedelje vežbanja.

Ovaj savet je prvi put predstavljen u knjizi Relax and Win: Championship Performance Lojda Vintera iz 1981. godine.

Tehnika uključuje dve faze.

Prvo, potpuno razbistrite svoj um. Lakše je reći nego učiniti, ali važno je brzo zaspati. U knjizi sugeriše da bi čišćenje uma trebalo da traje oko sat i po. Da biste očistili um, prvo morate da opustite mišiće lica, uključujući jezik, vilicu i mišiće oko očiju. Spustite ramena što je niže moguće, osetite lakoću u rukama. Zatim duboko izdahnite i opustite grudi. Na kraju - noge: prvo butine, kolena, zatim stopala ...

Drugi korak je da zamislite jednu od tri slike:

1) ležite u kanuu na mirnom jezeru pod plavim nebom;

2) ležite u baršunastoj visećoj mreži u tamnoj sobi;

3) ponavljate sebi „Ne misli, ne misli, ne misli“ 10 sekundi. Nakon toga - zaspite.

Prema Lojud Vinteru, tehnika deluje u 96%. Ako pripadate 4% ljudi kojima ovaj metod ne odgovara, Nacionalni fond za spavanje predlaže da isprobate "klasike": odredite tačno vreme za san i buđenje; držite spavaću sobu hladnom, tihom i mračnom; izbegavajte kofein uveče; ne jedite i ne bavite se sportom nekoliko sati pre spavanja i što je najvažnije, uklonite pametni telefon.

Manjak odgovarajućeg sna ne samo da nas čini grubljima i razdražljivima, već dovodi i do značajnijih zdravstvenih problema - može uticati na sposobnost učenja i koncentracije, kao i izazivati akne. Nedostatak sna je takođe povezan sa kardiovaskularnim bolestima i visokim krvnim pritiskom.

 

Povezane teme

Lifestyle

Moćni Huawei Mate 40 pro od danas može biti vaš!

Huawei Mate40 Pro, najmoćniji pametni telefon kompanije Huawei, od danas je dostupan za poručivanje u Srbiji.

Lifestyle

Primenjujte skandinavski princip za bolje mentalno zdravlje

Ljubav, mir, harmonija i umni, telesni i duhovni balans garantuju čoveku dug i ispunjen život.

Lifestyle

Šta privlači vašeg partnera u krevetu: 4 neočekivane činjenice

Na šta muškarci zaista obraćaju pažnju tokom seksa.

Lifestyle

Može li loš seks biti razlog za prekid veze?

Kako možete da utvrdite da li ste zapravo u ćorsokaku ili imate privremene poteškoće?

Lifestyle

Ko brže zaspi nakon seksa, muškarci ili žene?

Neverovatno evoluciono otkriće koje ruši konvencionalne stereotipe.

Lifestyle

Koliko sati druženja je potrebno da bismo postali najbolji prijatelji?

Naučnici su izračunali vremenski interval za status najboljih prijatelja!

Lifestyle

Retke fotografije: Ana Kurnjikova pokazala fotografije blizanaca

Deca Ane Kurnjikove i Enrikea Iglesiasa imaju tri godine.

Lifestyle

Kako zamisliti želje za Novu godinu da bi se sve ostvarile

Da li se sećate šta ste sebi poželeli prošle godine?

Lifestyle

Otkrivamo: ko su najbogatije princeze sveta

Uprkos činjenici da se o Vindzorima najviše govori o kraljevskoj dinastiji, najupečatljivije bogatstvo nije deo njihove priče, iako se to u budućnosti može promeniti…

Lifestyle

Fraze koje znače da ste ostavljeni

Ponekad je čak i osobi koju više ne volite vrlo teško reći da više ne želite da budete sa njom.

Lifestyle

Šest stvari koje ubijaju ljubav

Znaci da ljubav vodi ka apokalipsi i saveti kako to izbeći!

Lifestyle

Šta je Pareto princip i kako ga koristiti

Pravilo 80/20 koje vam može promeniti život.