Lifestyle

Jednostavan trik koji će vam pomoći da zaspite za samo dva minuta

„Vojna taktika“

Prema američkom Nacionalnom fondu za spavanje, odrasloj osobi treba između 8 i 10 sati da se odmori, ali stvarnost je da većina njih to ne čini, a često je uzrok nesanica.

Ako ste u pokušajima da zaspite brojili ovce, ali i dalje ostajete budni - pokušajte sa američkom vojnom metodom koja vam, kao što je obećano, pomaže da zaspite za 120 sekundi i ima 96% garanciju uspeha posle tri nedelje vežbanja.

Ovaj savet je prvi put predstavljen u knjizi Relax and Win: Championship Performance Lojda Vintera iz 1981. godine.

Tehnika uključuje dve faze.

Prvo, potpuno razbistrite svoj um. Lakše je reći nego učiniti, ali važno je brzo zaspati. U knjizi sugeriše da bi čišćenje uma trebalo da traje oko sat i po. Da biste očistili um, prvo morate da opustite mišiće lica, uključujući jezik, vilicu i mišiće oko očiju. Spustite ramena što je niže moguće, osetite lakoću u rukama. Zatim duboko izdahnite i opustite grudi. Na kraju - noge: prvo butine, kolena, zatim stopala ...

Drugi korak je da zamislite jednu od tri slike:

1) ležite u kanuu na mirnom jezeru pod plavim nebom;

2) ležite u baršunastoj visećoj mreži u tamnoj sobi;

3) ponavljate sebi „Ne misli, ne misli, ne misli“ 10 sekundi. Nakon toga - zaspite.

Prema Lojud Vinteru, tehnika deluje u 96%. Ako pripadate 4% ljudi kojima ovaj metod ne odgovara, Nacionalni fond za spavanje predlaže da isprobate "klasike": odredite tačno vreme za san i buđenje; držite spavaću sobu hladnom, tihom i mračnom; izbegavajte kofein uveče; ne jedite i ne bavite se sportom nekoliko sati pre spavanja i što je najvažnije, uklonite pametni telefon.

Manjak odgovarajućeg sna ne samo da nas čini grubljima i razdražljivima, već dovodi i do značajnijih zdravstvenih problema - može uticati na sposobnost učenja i koncentracije, kao i izazivati akne. Nedostatak sna je takođe povezan sa kardiovaskularnim bolestima i visokim krvnim pritiskom.

 

Povezane teme

Lifestyle

Stiže kuvar sa receptima iz serije „Prijatelji”

Lepa vest za sve ljubitelje serije Prijatelji!

Lifestyle

Koje aktivnosti mogu zameniti 25 minuta seksa i sagoreti kalorije

Kako sagoreti kalorije ako vam najpogodniji način za to nije dostupan?

Lifestyle

Tajni osećaji: zašto ne treba žuriti sa izjavljivanjem ljubavi

Pet razloga da sačekate, čak i ako umirete da kažete "volim te"

Lifestyle

Ne samo reči: kako postići ciljeve promenom svog razmišljanja

Sve o tome kako afirmacije funkcionišu i kako ih pravilno koristiti.

Lifestyle

U kojoj smo dobi najsrećniji?

U kojoj smo dobi najsrećniji? Spojler: definitivno nije u mladosti.

Lifestyle

Da li nas kupovina čini nesrećnim?

Čini se da jedini problem kod kupovine može biti nedostatak velike količine novca na kartici.

Lifestyle

Čitajte majsko izdanje online - i to besplatno!

Magazin Grazia je uz svoje čitateljke u svakom trenutku. U vreme karantina trudimo se sa da vam pomognemo da što kreativnije provodite vreme kod kuće!

Lifestyle

Kako milenijalci preživljavaju samoizolaciju?

Svi različito doživljavamo stres.

Lifestyle

Kako se hemija javlja u seksu i da li je važna

Naučni podaci koji pomažu u pokretanju reakcije!

Lifestyle

Nova funkcija na Instagramu za preminule korisnike

Instagram je razvio ažuriranje pomoću kojeg možete napraviti memorijalnu stranicu preminule osobe.

Lifestyle

Kako organizovati savršen izlet (na tepihu kod kuće)

Prvomajske praznike ćemo provesti kod kuće, ali ne smemo zaboraviti na zadovoljstvo i zato prolećni piknik priređujemo kod kuće.

Lifestyle

10 vrednih saveta o tome kako (i sa kim) vredi započeti vezu

Važne prekretnice koje će vam pomoći da se procene izgledi za zajedničku budućnost.