grazia

Lifestyle

Koja je razlika: kako se svet kreće ka trendu body neutrality

 

Nerealni standardi lepote koji se već dugo promovišu u društvu postaju sve manje traženi. Opšte je prihvaćeno da društvene mreže prvenstveno utiču na ovo. Ali fenomen je, u stvari, mnogo širi.

U intervjuu, Kejt Vinslet je priznala da je odbila da retušira ​​scenu iz serije „Mare of Easttown“, uprkos činjenici da je na njoj pokazan "ispupčen" stomak. Reditelj Kreg Zobel je hteo da "predstavi njeno telo u boljem svetlu", ali glumica je odgovorila kategoričnim "Da se ​​niste usudili!" Pored toga, Vinslet je zahtevala povratak bora na očima kada su ih retuširali na fotografiji za promotivnu kampanju, a takođe je odbacila i fotografije na kojima joj je koža izgledala previše blistavo.

Vest se proširila po tabloidima i to je razumljivo: na kraju krajeva, obično poznate ličnosti više vole da uređuju svoje slike i kontrolišu retuširanje: što je njihov izgled besprekorniji, to bolje. Naviku uređivanja sopstvenih selfija podstiče Instagram sa svojim brojnim maskama i filterima. Specijalisti i plastični hirurzi kažu da im klijenti često ne dolaze sa slikama poznatih ličnosti, kao što je to bio slučaj ranije, već sa sopstvenim fotografijama, obrađenim pomoću aplikacija i maski.

Spisateljica, voditeljka, glumica, aktivistkinja koja se bori za mentalno zdravlje, Džamila Džamil, kategorično je protiv retuširanja svojih fotografija.

I svi nastavljamo da verujemo u savršene fotografije uticajnih devojaka - iako je sasvim očigledno da se obrađuju sa najmanje unapred podešenim postavkama - uz pomoć dve ili tri aplikacije za „poboljšanje“.

Pravo svetlo, prava instalacija i prava poza potrebni su da biste stvorili iluziju lepog, zategnutog tela i dovoljno je savladati nekoliko trikova.

Blogerka, novinarka Danae Mercer ima preko 2 miliona pratilaca na Instagramu. Popularnost je stekla uglavnom zahvaljujući činjenici da je pokazala da telo može izgledati drugačije u zavisnosti od ugla, svetlosti, primenjenih filtera i poza.

Njeni primeri su toliko jasni da odjednom razbijaju mnoge mitove o tome kako obično telo može i treba da izgleda.

Rijana Mejdžer ima sličnu misiju na Instagramu. Njena fotografija je elokventnija od hiljadu reči.

 

U međuvremenu, izazov nadimanja dobija popularnost na Instagramu i TikTok-u, gde korisnici postavljaju svoje fotografije pre i posle obroka, kada je stomak opušten i otečen. Bodies that look like this, also look like this –  obično u pratnji fotografija sa takvim postskriptumom.

Konačno, postoje šanse da se uverimo da niko nije savršen.

Pročitajte još

Povezane teme

Lifestyle

Zašto je venčanje ćerke preminulog glumca Pol Vokera uzdrmalo svet?

Mlada je odabrala elegantnu i šik venčanicu koja je redak izbor danas.

Lifestyle

Stopama Džejmsa Bonda: Matera na jugu Italije osvaja već na prvu posetu

Nestvaran gradić koji nije oduvek bio tako popularan među turistima.

Lifestyle

10 razloga zbog kojih su single ljudi zapravo najsrećniji ljudi

Zbog čega je toliko uvreženo mišljenje o ljudima koji nisu u vezi kao nesrećnim i ima li ono pokrića?

Lifestyle

Donatela Versaće: Kraljica od plastike koja je verovala da je prirodna lepota iluzija

Donatela Versaće je starim fotografijama dokazala da je nekada bila lepotica. Zašto je više verovala hirurškom nožu nego sopstvenom osećaju za estetiku?

Lifestyle

Nemaju nijedan nalog: Ovo su poznate ličnosti koje odbijaju da koriste društvene mreže

“Ne predstavljamo svoje živote istinito", rekla je Bulok. "Ne objavljujem i ne radim ništa od toga."

Film

15 najboljih romantičnih filmova svih vremena koje ćemo gledati ovog vikenda

Širok spektar najboljih romantičnih filmova svih vremena.

Lifestyle

Da li ste znali: Simbolika boja u različitim kulturama i marketingu

Saznajte šta boje govore i označavaju u različitim kulturama i kako se koriste u marketinške svrhe.

Lifestyle

Zašto niko ne želi da kupi luksuzni dom Dženifer Lopez?

Da li ovo dodatno komplikuje useljenje sa Benom?

Lifestyle

5 stvari o kojima treba da razgovarate sa partnerom pre veridbe

Ne želimo da vam kvarimo lepotu i romantičnost veridbe, ali svi znamo da je ljubav ponekad krajnje praktična stvar.

Lifestyle

Spasimo hranu: Nacionalni dan davanja u Lidlu

U susret Nacionalnom danu davanja koji se obeležava 9. oktobra, kompanija Lidl Srbija poziva sve svoje potrošače da se priključe kampanji "Spasimo hranu, spasimo humanost".